Kerimine võimalik

Valitud

718 Cayman

  • 208 - 201 g/km
  • 9,2 - 8,9 l/100km
  • 220 / 300; 6500 kW/hj, p/min
  • 275 km/h
Valitud

718 Cayman T

  • 207 - 202 g/km
  • 9,1 - 8,9 l/100km
  • 220 / 300; 6500 kW/hj, p/min
  • 275 km/h
Valitud

718 Cayman S

  • 224 - 217 g/km
  • 9,9 - 9,6 l/100km
  • 257 / 350; 6500 kW/hj, p/min
  • 285 km/h
Valitud

718 Cayman GTS 4.0

  • 230 g/km
  • 10,1 - 10,1 l/100km
  • 294 / 400, 7000 kW/hj, p/min
  • 288 km/h
Valitud

718 Cayman GT4

  • 242 g/km
  • 10,7 l/100km
  • 309 / 420; 7600 kW/hj, p/min
  • 302 km/h
Valitud

718 Cayman GT4 RS

  • 299 g/km
  • 13,2 l/100km
  • 368 / 500; 8400 kW/hj, p/min
  • 315 km/h

Omadused

718 Cayman GT4 kontseptsioon

Loe lähemalt

Ratsionaalne. Ebaratsionaalne. Mõistlik. Ebamõistlik. Täiuslik. Täiuslikult sõge. Erinevused on mõnikord imeväikesed. Ja mõnikord teravad nagu habemenuga.

Uus 718 Cayman GT4 on täiuslik sportauto neile, kes soovivad piire nihutada. Neile, kes ei küsi „miks?“, vaid pigem „miks mitte?“ Neile, kellele meeldib tõsiselt lõbutseda ja kes istuvad meelsamini sportistmes kui tugitoolis.

Nende jaoks oleme uue 718 Cayman GT4 varustanud kõigega, mis teie südame kiiremini põksuma paneb: 4,0-liitrise 420-hobujõulise kuuesilindrilise vabalthingava boksermootoriga, käsilülituskäigukastiga, tagatiivaga. Aukartustäratava difuusoriga ja äärmuseni suutlikkusele orienteeritud aerodünaamikaga. GT3-tehnikaga veermiku juures ja interjööris – ehk võidusõidugeenidega. Tulemuseks on pühendunud juhile mõeldud ehe masin, mis pole midagi kuulnud isejuhtimisest.

Täiuslik? Võib-olla. Ebaratsionaalne? Arvatavasti jah. Tõde – nagu ka mootor – on kuskil keskel. Kuid praegusel juhul pole keskmine mingi kompromiss, vaid parim lahendus, terav nagu habemenuga.

Uus 718 Cayman GT4. 

Disain ja aerodünaamika

Loe lähemalt

Ei mingit paitavat tuuleõhku. Ei mingit värskendavt briisi. Kõik märgid näitavad, et torm on tulekul. Ühest pilgust uuele 718 Cayman GT4-le piisab, et tõdeda: õhutakistus pole probleem.

Uue 718 Cayman GT4 aerodünaamika kontseptsiooni on veelgi lihvitud. Alates esikaitserauast. Selle selge, Porschele omane kaarjas vorm annab õhuvoolule kindla suuna ja konkreetse ülesande: tagada rehvide haardumiseks optimaalne survejõud.

Äärmiselt iseloomulik esispoiler ja täiendav spoiler rattakoobaste ees määravad ära õhuvoolu liikumissuuna ning tekitavad esisillale mõjuvat aerodünaamilist survejõudu. Õhuvõtuava esikaitseraua keskel optimeerib samuti aerodünaamikat ning suunab õhuvoolu ülespoole läbi pakiruumiluugi ees asuva väljavooluava. Isegi esispoileri alumine külg on optimeeritud aerodünaamikaga. Selle spetsiaalne, golfipalli pinda meenutav profiil tagab võimalikult väikese õhutakistuse.

Esikaitserauas asuvad õhukardinad minimeerivad esirataste tekitatud õhukeeriseid ning aitavad sellega samuti õhutakistust kahandada, suunates siseneva õhu rattakoobastesse täpselt esirataste ette.

Õhuvõtuavade uudsed võred on õhutakistust vähendava kärjemustriga, kuid kaitsevad siiski radiaatoreid kindlalt kivikeste eet – ja söövad kärbseid hommikueineks.

Veel üks näide suutlikkusele orienteeritud disainist on ustetagused õhuvõtuavad – GT4 logoga kaunistatud küljeliistud lisavad täiendavat dünaamilist survejõudu. Tulemuseks on õhu parem pealeandmine ja mootori tõhusam jahutus.

Sõiduki raskuskese: madal. Kaugus teepinnast: minimaalne. Uus 718 Cayman GT4 on lähedases kokkupuutes kõige olulisega. Plaatinavärvi 20-tollised valuveljed täidavad rattakoopad peaaegu servani ning tagavad optimaalse kontakti. Lai rööbe koos sportrehvidega parandab nii haardumist kui ka kurvikiirust.

Sõiduki tagaosa domineerivaks elemendiks on alumiiniumkinnitustega üheelemendiline fikseeritud tagatiib koos integreeritud otsaplaatidega. Selle võidusõidupäritolu paistab selgelt silma, tiib kindlustab tagasillale aerodünaamilise survejõu ja seeläbi ka väga hea haardumise, ning mitte ainult kurvides. Samal ajal toob see selguse majja ja ütleb kõigile optimistidele, kes tahaksid uuest 718 Cayman GT4-st mööda sõita: unusta ära!

Sportlik sabaosa asfaldi kohal: uus tagakaitseraud. Kaks sportväljalaske musta summutiotsa asuvad selgelt teineteisest eemal, jättes sellega ruumi uuele difuusorile. Viimane pole mingi iluasi, vaid ehe tükk supersportautode tehnikat: difuusor tekitab auto tagaosa alla väga kiiresti liikuva õhuvoolu ning sellega veelgi suurema hõrenduse. Teiste sõnadega mõjub tagasillale eelmise mudeliga võrreldes 40% suurem aerodünaamiline surujõud.

Sellele järgneb vaikus. Vähemalt uue 718 Cayman GT4 rivaalide seas.

Jõuallikas

Loe lähemalt

Boksermootor, vabalthingav, keskasendis, 4,0-liitrise töömahuga. Kuus silindrit. 309 kW (420 hj). Kõlab pööraselt. Ja ongi pöörane.

Põhjalikult uuendatud kuuesilindrilisel boksermootoril on kütuse otsepritse (DFI), integreeritud kuiva karteriga õlitus ja silindrite väljalülitamise süsteem. Lisaks tagavad mootorile optimaalse gaasivahetuse muutuva mahuga sisselaskekollektor ja lülitatavad resonantsklapid. Kõlab tõsitehniliselt ja purukuivalt, kuid tegelikult on asi hoopis vastupidi.

4,0-liitrisest töömahust arendab mootor vägevad 309 kW (420 hj) ehk 35 hj enam kui eelmises mudelis. Maksimumpöörded? 8000! Maksimaalne pöördemoment 420 Nm on saadaval vahemikus 5000 kuni 6800 p/min. Kõik see kiirendab uue 718 Cayman GT4 paigalt kiiruseni 100 km/h kõigest 4,4 sekundiga. Tippkiirus: üle 300 km/h.

Uue 718 Cayman GT4 mootorihääl on aga omaette peatükk. Tänu uuele täpsele sportlikule väljalaskesüsteemile, mille kaks musta summutiotsa paiknevad selgelt eraldi, tagadifuusorist vasakul ja paremal. Ning tagavad sportautole nupuvajutusel veelgi jõulisema hääle.

Käigukast

Loe lähemalt

6-käiguline käsilülituskäigukast

Täpne 6-käiguline käsilülituskäigukast on varustatud kahemassilise hoorattaga ning selle optimaalselt valitud ülekanded viivad mootori suure võimsuse otse teepinnale. Samuti on tagatud erakordselt sportlik sõidutunne. Käik alla enne järsku kurvi, käik üles pikal sirgel - kõik on teie enda käes, sõna otseses mõttes. Suutlikkust mõõdetakse siin mitte üksnes mootori näitajatega, vaid ka sõidumõnuga. Ning dünaamilise vahegaasi funktsioon annab samuti oma panuse, et te igavust ei tunneks ning endorfiinide tase veres ei langeks.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (PTV) koos tagadiferentsiaali lukustusega

Lühidalt öeldes parandab PTV sõidudünaamikat. Lähemalt vaadates tagab integreeritud tagumine diferentsiaalilukustus tõhusama haardumise ning märkimisväärselt parema külgsuunalise dünaamika ja sõiduki stabiilsuse, kui kaalujaotus kurvides või rajavahetutsel muutub. Ning kui hooga kurvi siseneda, rakendatakse kurvisisemise tagaratta pidurit. Selle tulemusena suunatakse suurem osa veojõust kurvivälimisele tagarattale, mis aitab autot kurvi lausa sisse tõmmata. Roolitunnetus paraneb, manööverdusvõime samuti.

Veermik

Loe lähemalt

Kas on mõistlik ring ringi järel end väntsutada? Tunda raja iga sentimeetrit, süda alati puperdamas? Muidugi mitte. Aga just seepärast pakub niisugune tegevus kirjeldamatut lõbu.

Ning just seepärast on adaptiivne GT-sportvedrustus konstrueeritud eelkõige sõidumõnu silmas pidades. Tulemus: erakordne juhitavus, kõrgel tasemel turvalisus ja stabiilsus suurtel kiirustel. Selle kõige alus on GT-tehnika. Kerge küünalvedrustusega esisild on konstrueeritud tüüpilises GT-stiilis, kerge küünalvedrustusega tagasild on aga kohandatud uue 718 Cayman GT4 võimsusele ja kiirusele täiendavate tugevduste, abivedrude ja spetsiaalsete rattakinnitustega. Kuulliigendid mõlemal sillal ühendavad veermikku ja keret eriti tõhusal viisil, võimaldades vedrustuse eriti täpset tööd. Veermiku kõrgust, rataste külgkallet ja kokkujooksu ning stabilisaatorivarbu saab ükshaaval reguleerida ringraja tarvis. Selle võimaluse tähendusest saate kiiresti aru.

Dünaamilised käigukastipadjad

Elektriliselt reguleeritav süsteem minimeerib kogu jõuülekande ja eriti just mootori tajutavaid võnkumisi ja vibratsiooni. Ka süsteemi jäikust kohandatakse vastavalt sõidustiilile ja teeoludele. Sel moel saab ära kasutada nii jäiga kui ka pehme mootorikinnituse hüvesid. Juhitavus dünaamilise koormuse muutumisel ja kiiretes kurvides on märksa stabiilsem ja täpsem. Samal ajal väheneb mootori püstsuunaline liikumine täisjõuga kiirendamisel. Tulemuseks on suurem ja ühtlasem veojõud tagasillal, paranenud haardumine ja kiirendusvõime. Pehmema sõidumaneeri puhul muutuvad dünaamilised käigukastipadjad pehmemaks ning pakuvad enam mugavust. Kui te seda ilmtingimata soovite.

Porsche aktiivvedrustus (PASM)

See muutuvate parameetritega vedrustus võimaldab kõigi rataste amortisaatoreid pidevalt eraldi reguleerida sõltuvalt hetkel valitsevatest sõiduoludest ja teie juhtimismaneerist. Nupuvajutusega saate valida ühe kahest sportlikust programmist: normaalrežiim sobib sportlikuks sõiduks avalikel teedel, sportrežiim aga maksimaalse külgkiirenduse ja parima võimaliku haardumise saavutamiseks ringrajal. Kere on raskuskeskme allaviimiseks 718 Caymaniga võrreldes 30 mm madalamal. Selle tulemusena vähenes kere kaldumine nii piki- kui ka põiksuunas, kiirusomadused aga paranesid ning kiirenduse näitajad on lausa erakordsed.

Porsche sõidustabilisaator (PSM)

PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. See hõlmab blokeerumisvastast pidurisüsteemi (ABS), stabiilsuskontrolli süsteemi (ESC) ja veojõukontrolli (TC). Andurid jälgivad pidevalt auto sõidusuunda, kiirust, lengerduskiirust ja külgkiirendust. Seda infot kasutades arvutab PSM välja tegeliku liikumissuuna ja pidurdab üksikuid rattaid strateegiliselt, et vältida kõrvalekaldumist teie soovitud sõidujoonelt. Mis on uue 718 Cayman GT4 sõidustabilisaatoris aga erilist? Sportlik seadistus koos süsteemi äärmiselt tundlike ja regulaarsete sekkumistega. Lisaks saab süsteemi kahes järgus täielikult välja lülitada.

Veljed ja rehvid

Loe lähemalt

Uue 718 Cayman GT4 20-tollised valuveljed on vaikimisi kaetud värviga Satin Platinum, soovi korral on saadaval ka värvitoonid Satin Aurum, Satin Black või Silver. Silmatorkavateks detailideks on GT4 logoga veljekapslid.

Avalikel teedel kasutamiseks mõeldud sportrehvide mõõdud on selgelt suutlikkusele orienteeritud. Täpsemalt öeldes on ees rehvid mõõduga 245/35 ZR20 ja veljed 8,5J×20 ning taga vastavalt 295/30 ZR20 ja 11J×20. Madalama mustri puhul kasvab kontaktpinna suurus ja haardumisvõime, kuid samal ajal tõuseb ka vesiliu oht märjal teepinnal.

Rehvirõhu jälgimissüsteem (TPM) hoiatab juhti rehvirõhu languse korral, kuid sellel on olemas ka ringrajarežiim, mis arvestab rehvide rõhku ja temperatuuri ringrajal sõites.

Interjöör

Loe lähemalt

Näeb hea välja. Tundub samuti hea. Sportlikult efektiivne purism, Porsche harjumuspärane eeskujulik ergonoomika. Kõik on täiuslik. Kõik on tegelikult ka väga asjalik. Kuni mootor käivitub ja teie käekarvad turri lähevad.

Kohe satub tähelepanu keskmesse näidikuplokk oma kolme ümmarguse „kellaga“, kõige keskel 718-le tüüpilise kollase osutiga tahhomeeter. Titaanivärvi numbrilauda ehib GT4 logo.

GT-mudelitele iseloomulikul roolil on keskkoha märgis ja mustad ehisosadega kodarad. Alcantara-kate roolil ja käigukangil tagab kindla haardumise. Lisaks kasutatakse seda, mootorispordis järeleproovitud materjali ka seesmistel uksekäepidemetel, keskonsoolis asuva panipaiga kaanel, A-piilarite ja lae polstril.

Tepingud, sealhulgas külgmistel käetugedel ja istmetel on tehtud hõbedase niidiga. Samuti GT4 logod peatugedel ja ukse avamise aasadel. Armatuurlaua ja keskkonsooli matistatud alumiiniumist ehisosad rõhutavad uue 718 Cayman GT4 sportlikku iseloomu. Matistatud alumiiniumist interjööripakett on soovi korral saadaval ka antratsiithallina.

Samuti võib soovi korral tellida interjööri nahkviimistluse, mis sisaldab ohtralt nahk- ja Alcantara-detaile ning tepinguid. Silmatorkavad matistatud alumiiniumist ehisosad armatuurlaual jätkuvad ka ustel.

Nahkinterjööri puhul võivad ehistepingud ja uste avamise aasad olla ka kontrastvärvides, punased või kollased. Samuti võib soovi korral tellida sobivas värvitoonis turvavööd.

Ka uue 718 Cayman GT4 istmed peegeldavad selle sportlikku sarmi. Kõigi istmevariantide puhul valmistatkse neile katted mustast nahast ning istmete kesksiilud Alcantarast. Peatugedele on tikitud GT4 logo, selle värvus sõltub varustusvariandist.

Plus-sportistmed

Uues 718 Cayman GT4-s tagavad optimaalse stabiilsuse Plus-sportistmed oma sportliku jäiga polstri ja kõrgete külgedega. Seljatuge reguleeritakse elektri jõul, piki- ja püstsuunas aga saab istet liigutada käsitsi.

Adaptiivsed Plus-sportistmed

Adaptiivsed Plus-sportistmed lähevad veel sammu võrra kaugemale. Nende puhul on Plus-sportistmed 18-suunas elektriliselt reguleeritavad ehk istme kõrgus, laius, sügavus, seljatoe kalle, kaugus roolist ja nimmetugi on kõik teie vajadustele optimaalselt kohandatavad. Lisaks saab eraldi reguleerida veel istme ja seljatoe küljepolstreid. See tagab parema külgtoe kurvisõidul ja lisab mugavust pikkadel reisidel.

Võidusõidu-korvistmed

Võidusõidu-korvistmed valmistatakse süsinikkiuga armeeritud plastist ning nende pind on süsinikumustriga. Need istmed pakuvad minimaalse massi juures eriti head külgtuge. Pikisuunaline reguleerimine käib käsitsi, kõrgust reguleeritakse elektri jõul.

Paketid

Loe lähemalt

Pakett Club Sport

Mõtle nutikalt, käitu totakalt. Niisugune lihtsalt on inimloomus. Seepärast saab uue 718 Cayman GT4 soovi korral igaks juhuks varustada paketiga Club Sport. Tänu professionaalsest võidusõidust pärit osadele pakub pakett Club Sport ringrajal täiendavat kaitset. Natukene tarkust siin ja seal ei tee ju viga.

Paketti Club Sport kuuluvad terastorudest must turvapuur, mis kinnitub poltidega esiistmete taha, ning kuue kinnituspunktiga võidusõiduturvavööd juhi poolel. Õlavöödel on seejuures kaks varianti, üks kasutamiseks pea- ja kaelatoega (HANS) ning teine ilma selleta.

Paketti kuuluvad veel tulekustuti koos kinnituskronsteinidega ning valmidus Porsche Tequipmenti automaatse ajavõtusüsteemi paigaldamiseks.

Pakett Chrono ja rakendus Porsche Track Precision

Pakett Chrono koos ajavõtusüsteemi valmidusega

Armatuurlaual oleva analoog- ja digitaalstopperi kõrval pakub lisana saadaolev pakett Chrono veel täiendavaid funktsioone. Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) saab täiendava suutlikkuskuva, mis võimaldab ringiaegu kuvada, salvestada ja analüüsida. Juht näeb sealt jooksva ringi aega ja pikkust, läbitud ringide arvu ja teisi seni saavutatud aegu. Samuti on võimalik näha kiireima ringi aega koos allesjäänud sõiduulatusega. Salvestada saab mistahes läbitud vahemaid ning määratleda etalonaja võrdluste tarvis.

Uus rakendus Porsche Track Precision

Uus rakendus Porsche Track Precision koostöös Porsche kommunikatsioonikeskusega (PCM) ja navigatsioonmooduliga (sealhulgas Porsche Connect) võimaldab teil mõõta ja analüüsida oma tulemusi veelgi üksikasjalikumalt. Rakenduse kasutajaliides sai täiesti uue välimuse ning on nüüd veelgi lihtsamalt ja vaistlikumalt kasutatav. Rakendus võimaldab teil oma sõidustatistikat nutitelefoni ekraanil täpselt kuvada, salvestada ja analüüsida. Ringiaegu saab mõõta automaatselt PCM-ilt tuleva GPS-signaali põhjal ja/või käsitsi, kasutades lisavarustuses olevas Chrono-paketis sisalduvat lülitit, ning neid nutitelefonil kõrvutada.

Ringrajal visualiseerib rakendus teie dünaamilist suutlikkust nutitelefoni ekraanil. Lisaks sektori- ja ringiaegadele võrdleb see jooksvat ringi etteantud etalonringiga. Sõiduoskust aitavad veelgi lihvida graafilised ja videoanalüüsid. Salvestatud statistikat, radade ja sõitjate profiile saab hallata ja jagada otse nutitelefonist.

Ringiaegade veelgi täpsemaks mõõtmiseks – nagu pärisvõidusõidus – pakub Porsche Tequipment ajavõtuandurit. Anduri saab paigaldada raja stardi-finišijoonele, kus see automaatselt registreerib ja jagab kõiki teie ringiaegu. 

Turvalisus

Loe lähemalt

Kogu sõidumõnule vaatamata tuleb vahel ka pisut tõsisem olla. Eriti kui kõneks on kvaliteet ja keskkonnasääst. Ning eriti, kui juttu tuleb turvalisusest.

Pidurid

Uus 718 Cayman GT4 hiilgab maksimaalse suutlikkusega mitte ainult kiirendamisel, vaid ka seejärel uuesti pidurdades. Pidurdusvõimsuse tagavad kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga sadulad taga – seejuures on pidurisadulad ise värvitud punaseks. Isegi äärmuslike koormuste korral on pidurite rakendamisel ja vabastamisel kindlustatud parem loomupärane stabiilsus ja kiirem reaktsioon. Komposiitpiduriketaste läbimõõt nii ees kui ka taga on 380 mm ning need on sisemise jahutusega ja läbipuuritud, võimaldades jõulist pidurdamist isegi halbades ilmaoludes.
Stabiilse töö tagamiseks on piduritel ka tõhus tuulutus ja jahutus. Selle kindlustavad spetsiaalsed jahtusõhu kanalid, samuti pidurite jahutusõhu spoilerid ja suunajad.

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB)

Võidusõidus äraproovitud Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on lisavarustusena samuti saadaval. Tänu eriti suurtele ketastele – eesmised läbimõõduga 410 mm ja tagumised 390 mm – pakuvad need veelgi suuremat pidurdusvõimsust. Kollaseks värvitud, kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad esisillal ning nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad tagasillal kindlustavad erakordselt suure ja seejuures ühtlase pidurdusrõhu. Keraamilised komposiitpidurid lühendavad pidurdusteekonda ka kõige raskemates tee- ja võistlusoludes. Keraamiliste pidurite põhieelis on nende üliväike mass. Pidurikettad on umbes 50% kergemad kui sama suuruse ja konstruktsiooniga malmkettad. Lisaks kiiruse kasvatamisele ja kütusekulu kahandamisele aitavad need vähendada ka pöörlevaid ja vedrustamata masse. See toob kaas parema juhitavuse ja mugavuse, eriti ebatasastel teedel.
Lisaks ettenähtud aja või läbisõiduga kaasnevale tavahooldusele tuleb pidureid täiendavalt hooldada, kui neid kasutatakse võidusõitudel.

Valgustussüsteemid

Et te alati teaksite, mis ootab ees, on uue 718 Cayman GT4 põhivarustuses biksenoon-esituled koos LED-päevatuledega. Soovi korral on saadaval ka musta taustaga biksenoon-esituled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS) või LED-esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus).

Turvapadjad ja Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP)

Autosse on integreeritud moodne turvapadjatehnika juhi ja eesmise kaasreisija täismõõdus turvapatjade kujul, mida täidetakse avarii puhul kahes järgus sõltuvalt kokkupõrke tugevusest ja tüübist. Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP) kuulub samuti põhivarustusse. See koosneb külgkokkupõrke eest kaitsvatest elementidest ustes ja kahest külgturvapadjast kummalgi küljel: rindkeret kaitsev turvapadi on integreeritud istmekülje sisse, kuna ülespoole täituv peaturvapadi asub ukse sees. 

Navigatsioon ja meelelahutus

Loe lähemalt

Porsche Connect

Olgu ringrajal või maanteel, Porsche Connect laiendab 718 Cayman GT4 funktsioone nutikate teenuste ja rakendustega. Need kõik on mõeldud juhti ja autot veelgi lähemalt ühendama. Tugevdama seda Porsche kaasakiskuvat veetlust ning ületama argielu muresid kiiresti ja hõlpsalt. Aga soovi korral võite hakkama saada ka ilma heli- ja sidesüsteemideta. Kui teekond ise ongi sihtpunkt, pole teil navigatsioonisüsteemi tarviski.

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM)

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) on teie jaoks helisüsteemi ja sideseadmete juhtimiskeskus. PCM-i uusim versioon saab mobiiltelefonivalmiduse ja heliseadmete liidesed, samuti on sellel kõrglahutusega 7-tolline puutetundlik ekraan, mis võimaldab hõlpsasti juhtida enamikke autosiseseid funktsioone. Sõidu ajal võite nautida oma lemmikmuusikat CD/DVD-mängijalt, SD-kaardilt, sisemiselt 10 GB mahuga kõvakettalt, AUX-liidesest või USB-liidese kaudu näiteks oma iPhone’ist. Aga sama hästi võite ka lihtsalt raadiot kuulata. 718 võimaldab teil kasutada arvukaid ühenduvusteenuseid, näiteks auto positsioneerimist. Lisavarustusena saadaolev telefonilaegas keskkonsoolis suunab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantennile, pakkudes optimaalset vastuvõttu ja säästes telefoni akut.

Navigatsioonisüsteem ja Porsche Connect

Tänu reaalajas liiklusinfole juhatab lisana saadaolev navigatsioonimoodul koos Porsche Connectiga teid sihtkohta kiiremini ning pakub mitmeid Porsche Connecti teenuseid. Integreeritud LTE-sidemoodul koos SIM-kaardi lugejaga võimaldab kasutada kõiki online-funktsioone. Mõnes riigis kuulub komplekti LTE-ga ühilduv integreeritud SIM-kaart koos andmesidemahuga, mille abil saate kasutada selliseid Porsche Connecti teenuseid nagu navigatsioon ning teabe- ja meelelahutusteenused.*

* Porsche Connecti teenustel on tasuta prooviperiood, mille pikkus võib erineda sõltuvalt teenustepaketist ja riigist, kuid ei ole alla kolme kuu. Porsche Connecti teenuste täisvalik või osa selle teenustest ei pruugi mõnes riigis saadaval olla. Teatud mudelitel olemasolevad rikke- ja hädaabikõne teenused on saadaval teatud riikides kümne aasta jooksul pärast tootmiskuupäeva. Saadavus sõltub ka sõiduki riigikohastest variantidest. Lisaks kuulub mõnes riigis hinna sisse integreeritud SIM-kaart koos andmesidemahuga Porsche Connecti valitud teenuste kasutamiseks. WiFi-kuumkoha ja teiste hinna sisse mittekuuluvate Porsche Connecti teenuste, näiteks integreeritud SIM-kaardi kaudu muusika voogedastuse kasutamiseks neis riikides pakub Porsche Connecti veebipood tasulisi andmesidepakette. Teine võimalus andmesideühenduse loomiseks on kasutada oma SIM-kaarti. Lähemat infot tasuta prooviperioodide, hilisemate kulude ja teie riigis saadaolevate teenuste kohta leiate Porsche Connecti veebipoe alajaotuses „Availability“ siit lehelt www.porsche.com/specials/et/estonia/connect/ või oma Porsche esindusest küsides.

Nutitelefonirakendused

Lisaks teenustevalikule pakub Porsche Connect ka kolme rakendust nutitelefonidele. Rakendus Porsche Connect võimaldab teil reisi sihtkoha enne reisi algust oma Porschesse saata. Kui nutitelefon PCM-iga ühenduse saavutab, saate kohe neid sihtkohti autos kuvada ja navigatsiooni käivitada. Isegi nutitelefoni kalendrit ja ajaplaani saab otse PCM-i ekraanil näha ning telefoni salvestatud aadresse navigatsiooni sihtkohana kasutada. Tänu muusika voogedastuse funktsioonile annab Porsche Connecti rakendus teile ka ligipääsu miljonitele muusikapaladele.
Rakendus Porsche Car Connect võimaldab teil kasutada oma nutitelefoni või Apple’i nutikella sõiduki andmete allalaadimiseks ning auto teatud funktsioonide kaugjuhtimiseks. Veel üks kasulik funktsioon on Porsche sõidukijälgimissüsteem (PVTS), mis hõlmab ka varguse tuvastamist.
Uus rakendus Porsche Track Precision võimaldab sõiduandmete üksikasjalikku kuvamist, salvestamist ja analüüsimist otse nutitelefonil.

Lähemat infot saadaolevate rakenduste ja teenuste kohta leiate SIIT veebilehelt. Porsche Connecti teenuste valikut laiendatakse regulaarselt.

Apple CarPlay

Lisavarustusena pakutav funktsioon Apple CarPlay võimaldab teil ühendada oma iPhone’i oma Porschega ning kuvada teatud rakendusi otse Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) ekraanile. Häältuvastusliidesega Siri saate mugavalt oma rakendusi kasutada ka sõidu ajal, olles ise täielikult liiklusele keskendunud.

My Porsche

Iga Porsche on kohandatav teie eelistustega. Porsche Connectiga on sama lugu. My Porsche kasutamisel saate välja otsida vajalikke sõidukiandmeid ning isikupärastada Porsche Connecti teenuseid vastavalt oma huvidele. Näiteks lisades uusi sihtkohti navigatsioonisüsteemi või valides välja lemmik-uudistekanaleid ning lastes hiljem artikleid endale autos ette lugeda. My Porsche võimaldab lisada ka täiendavaid kasutajaid nagu sõpru või pereliikmeid.

Porsche Connecti veebipood

Kas soovite pikendada oma esialgset, tasuta tellimisperioodi? Või soetada täiendavaid Porsche Connecti teenuseid? Külastage Porsche Connecti veebipoodi ja uurige lähemalt, mida Porsche Connect pakub.

Helipakett Sound Package Plus

Helipakett Sound Package Plus pakub suurepärast heli. PCMi sisseehitatud võimendi kohandab sõitjateruumi akustikat juhile ja kõrvalistujale optimaalselt.

BOSE®-I ruumilise heli süsteem

Lisavarustusena pakutav BOSE®-I ruumilise heli süsteem, mis on loodud spetsiaalselt Porsche jaoks, on optimaalselt häälestatud 718 Boxsteri ja 718 Caymani sõitjateruumi erilisele akustikale. Helisüsteemil on 10 võimendi kanalit ja 10 kõlarit, sh sõiduki keresse sisseehitatud, patenditud 100-vatine aktiivbassikõlar, ja selle koguvõimsus on 505 W. See täisaktiivne süsteem võimaldab iga üksikkõlarit sõitjateruumiga optimaalselt kohandada. Lühidalt öeldes olete 718 mudelites alati justkui lava keskel.