Kerimine võimalik
911 Carrera Coupe

- 245 - 233 g/km
- 10,8 - 10,3 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 293 km/h
911 Carrera Cabriolet

- 245 - 236 g/km
- 10,8 - 10,4 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 291 km/h
911 Carrera 4 Coupe

- 247 - 234 g/km
- 10,9 - 10,3 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 291 km/h
911 Carrera 4 Cabriolet

- 246 - 237 g/km
- 10,8 - 10,5 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 289 km/h
911 Targa 4

- 247 - 238 g/km
- 10,9 - 10,5 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 289 km/h
911 Carrera T

- 247 - 233 g/km
- 10,9 - 10,3 l/100km
- 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
- 291 km/h
911 Carrera S Coupe

- 251 - 229 g/km
- 11,1 - 10,1 l/100km
- 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
- 308 km/h
911 Carrera S Cabriolet

- 250 - 233 g/km
- 11,0 - 10,3 l/100km
- 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
- 306 km/h
911 Carrera 4S Coupe

- 253 - 231 g/km
- 11,1 - 10,2 l/100km
- 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
- 306 km/h
911 Carrera 4S Cabriolet

- 252 - 235 g/km
- 11,1 - 10,4 l/100km
- 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
- 304 km/h
911 Targa 4S

- 252 - 236 g/km
- 11,1 - 10,4 l/100km
- 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
- 304 km/h
911 Carrera GTS

- 258 - 236 g/km
- 11,4 - 10,4 l/100km
- 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
- 311 km/h
911 Carrera GTS Cabriolet

- 256 - 239 g/km
- 11,3 - 10,5 l/100km
- 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
- 309 km/h
911 Carrera 4 GTS

- 259 - 240 g/km
- 11,4 - 10,6 l/100km
- 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
- 309 km/h
911 Carrera 4 GTS Cabriolet

- 256 - 244 g/km
- 11,3 - 10,8 l/100km
- 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
- 307 km/h
911 Targa 4 GTS

- 257 - 245 g/km
- 11,3 - 10,8 l/100km
- 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
- 307 km/h
Omadused
Ajatu disain
Loe lähemalt
Ajatu disain.
Ajatu disain, kaasaegne tõlgendus. 911 ainuomase silueti panevad paika tema legendaarsed kontuurid. 1963. aastast saadik on need vähe muutunud, kujundades kõigi Porsche mudelite geene. Sealhulgas loomulikult ka 911 kabrioleti ja Targa omi.
Puhas joon.
Elegantne. Vahetu. Eksimatult äratuntav: aastal 1963 saavutas F. A. Porsche 911 siluetiga suurt edu. Puhaste joonte ning vormi ja funktsiooni ühtsusega. Rohkem kui 50 aastat hiljem tunneb maailm paljusid sportautosid. Aga ainult üht 911.
Välimuse detailid.
Disain, mis ühendab traditsioonilist ja moodsat. Mis kindlustab veelgi dünaamilisema oleku. Ning ajab elevile kõik, kes 911-le järgnevad.
Disainigeenid.
Tüüpiline 911: pikk lauge ninaosa, tugevalt kaldus esiklaas ja tasapisi tagaosa suunas laskuv katusejoon. Tiivad on selgemate vormidega, tagaosa jõuline ja rõhutab selgeid horisontaaljooni.
Valgusliist.
LED-tehnoloogias valminud ühes tükis valgusliist kolmemõõtmeliste LED-tagatulede vahel iseloomustab 911 mudelite välimust. Ning ei lase neid millegagi ära vahetada, isegi pimedas.
Targa turvakaar.
911 Targa mudelite kõige pilkupüüdvam ja tegelikult neid määratlev element on turvakaar. See vastab kõige kõrgematele nõudmistele turvalisuse alal ja tal on oma iseloom – tänu alumiiniumist ehisosadele, piludele külgedel ja algupärasele „targa“ logole.
Veljed.
Vilgas ja eesrindlik: 911 näeb ka väga atleetlik välja tänu esi- ja tagarataste erinevatele mõõtmetele. Veljed suurusega kuni 20/21 tolli pakuvad rohkem stabiilsust ja mugavust ning tagasillal on veljed suuremad kui ees.
Esituled.
Esitulede kuju ja asukoht meenutavad samuti 911 esimesi põlvkondi. Tuledes endis aga kasutatakse uusimat LED-tehnikat.
Pakiruumiluuk.
Uue kujuga eesmine pakiruumiluuk koos iseloomulike dünaamiliste soontega – ning selle hoogne langus esikaitseraua suunas – on viide varasemate põlvkondade 911 mudelitele.
Uksekäepidemed.
Uksekäepidemed on osaliselt süvistatud ja tänu sellele sulanduvad märkamatult auto üldpilti.
Interjöör.
Loe lähemalt
Traditsioonid kohtuvad uuendustega – interjöör.
Analoogtäpsus kohtub digitaalintegratsiooniga. 911 interjöör ühendab oma tuntud tugevused uute võimalustega ning kuna tegu on sportautoga, kehtib põhimõte: kõik on mõeldud juhile.
Sportauto ergonoomika.
Analoogtahhomeeter asub näidikuploki keskel ning on seetõttu alati juhi pilgu all. Kaldus keskkonsool kindlustab lühikese vahemaa rooli ning käigukangi ja vaistliku paigutusega lülitite-nuppude vahel. Kõik see aitab nautida 911-ga sõitmise kordumatut elamust.
Porsche Advanced Cockpit.
Kõrglahutusega ekraanid, puutetundlikud nupud, selgelt struktureeritud funktsioonid ja sisu. Tänu juhtimiskontseptsioonile Porsche Advanced Cockpit on 911 juhikoht rohkem juhile keskendatud kui kunagi enne. Tüüpiline sportauto: ekraanist allpool asub viis analoognuppu kiireks ligipääsuks ajami ja veermiku elutähtsatele funktsioonidele.
Näidikuplokk.
Analoogtahhomeetrist paremal ja vasakul on kaks kõrglahutusega 7-tollist ekraani, kus neljal ümmargusel näidikul kuvatakse põhilist infot auto kohta. Ainult sõitmisega seotud andmete kuvamiseks saab valida koondvaate.
Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM).
Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) koos online-navigatsiooniga on teie jaoks juhtimiskeskus helisüsteemi, navigatsiooni ja sideseadmete, samuti mitmete juhiabisüsteemide haldamiseks. Uusimal põlvkonnal on ka uus ekraan ja juhtimiskontseptsioon.
Materjalid.
Käiguvalitsast kuni tuulutusavadeni – iga pind ja iga detail on hoolikalt läbi mõeldud ja kvaliteetselt viimistletud. Saadaolevate materjalide ja varustuse loetelu on peaaegu lõputu – piirid seab ainult teie isiklik maitse.
Sportauto suutlikkus
Loe lähemalt
Ehitatud lõpmatu teekonna tarvis.
Kõigil 911 mudelitel on üks ja sama põhieesmärk: sõitmine. Nii sportlikult kui võimalik. Just sellepärast on topeltturboga boksermootor, jõuülekanne, veermik, pidurid ja kõik juhtsüsteemid loodud suurimat võimalikku suutlikkust silmas pidades.
Mudelid:
- 4 – Porsche mudelitähistes esinev „4“ tähendab nelikvedu kõigil nelikveolistel mudelitel.
- S – Porsche puhul märgib „S“ alati „sporti“ ja suuremat võimekust. 911 puhul tähendab see mootori suuremat võimsust, suuremaid pidureid ja rattaid.
- 4S – Porsche „4S“ mudeleid iseloomustavad nelikvedu ja parendatud suutlikkus.
- GTS – „GTS“ 911 puhul tähendab kolme tähte, mis märgivad veelgi kasvanud suutlikkust koos uskumatult sportliku varustusega.
- 4 GTS – GTS: kombinatsioon nelikveost, veelgi kasvanud suutlikkusest ja uskumatult sportlikust varustusest.
Mootor
911 mudelitel on kahe turboga mootor. Selle omadused on väljapaistvad: erakordne võimsus kogu pööreteskaala ulatuses, ülimalt vahetu reaktsioon ja stabiilne pöördemoment laias vahemikus, isegi madalatel pööretel. Boksermootor ehk lamamootor, kus silindrid asuvad horisontaalselt üksteise vastas, on lühike, madal ja asub sõiduki tagaosas, mis kõik kokku tagab madala raskuskeskme. Mootori paigutus auto keskme lähedal tagab parema stabiilsuse ja tekitab vähem vibratsiooni.
Turboülelaadurid.
Mootoritel on kaks turboülelaadurit ja põlemisõhu jahutus. Viimane on heitgaasidelt käitatava turboülelaadimise oluline osa ning annab suure panuse nii suutlikkuse kasvatamisse kui ka samaaegsesse heitmekoguse vähendamisse.
Jõuülekanne.
8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK).
8-käiguline topeltsiduriga käigukast Porsche Doppelkupplung (PDK) vahetab käike millisekundite jooksul ilma veojõu ülekannet katkestamata. PDK ühendab esimese kuni kuuenda käigu väga sportliku seadistuse tõhusate kiirkäikudega (seitsmes ja kaheksas käik).
7-käiguline manuaalkäigukast.
7-käigulise manuaalkäigukasti käigukangi lühikesed liikumisteed ja üksikute käikude optimaalne lülitumine tagavad äärmiselt vahetu ühenduse juhi ja auto vahel. Koos Sport Chrono-paketiga tagab dünaamilise vahegaasi funktsioon režiimides Sport või Sport Plus veelgi emotsionaalsema sõidukogemuse ja meelierutavama helitausta.
Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).
Nelikvedu (PTM) jagab optimaalselt veojõu pidevalt vedava tagasilla ja esisilla vahel. See tagab eeskujuliku kiirenduse ja hämmastavalt tasakaalustatud juhitavuse ka piirolukordades.
Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).
PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.
Veermikusüsteemid.
Kõike ja rohkem. Veermikusüsteemid optimeerivad 911 võimalusi ning muudavad auto veel kiiremaks, veel vilkamaks ja veel mugavamaks.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).
PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtimissüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt tüürib nende jäikust sõltuvalt teeoludest ja valitud sõidurežiimist, igale rattale eraldi. Parema dünaamika ja mugavuse nimel.
Sportvedrustus PASM.
PASM-sportvedrustuse puhul on veermik tavalise PASM-veermikuga võrreldes veel 10 millimeetri võrra madalam. Vedrud on jäigemad ja lühemad, stabilisaatorivarvad ees ja taga jäigemad. Vedrude jäikust on märkimisväärselt tõstetud, mis muudab 911 käitumise teel neutraalsemaks ja tasakaalustatumaks.
GTS-i eriomane PASM-sportvedrustus.
PASM-sportvedrustusega varustatud 911 GTS-i kupee- ja kabriolettmudelitel on kere 10 mm madalamal kui tavalise PASM-i puhul, vedrud jäigemad ja lühemad ning tagasillal niinimetatud abivedrud. Need täiendavad vedrud on end parimast küljest näidanud autovõidusõidus ning võimaldavad märgatavalt sportlikumaid vedrusid ilma vedrustuse käiku piiramata.
Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).
PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. Nii tagatakse sõidustabiilsuse ja turvalisuse kõrge tase ning samal ajal ka erakordne juhitavus. Sport Chrono-paketi olemasolul täieneb sõidustabilisaator (PSM) Sport-režiimi võrra. See võimaldab märkimisväärselt sportlikumat sõidustiili, kusjuures sõidustabilisaator jääb taustal ikkagi aktiveerituks.
Tagarattaroolimine.
Tagarattaroolimine annab ühtemoodi juurde nii suutlikkust kui ka igapäevast kasutusväärtust, parandades juhitavust väikese kiirusega manöövritel ning muutes manööverdamise ja pööramise lihtsamaks. Samal ajal lisab tagarattaroolimine märgatavalt sõidustabiilsust suure kiirusega tehtavatel manöövritel.
Porsche dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control ehk PDCC).
PDCC on aktiivne külgkalde korvamise süsteem. See vähendab kere põiksuunalisi liikumisi dünaamilisel kurviläbimisel. Mistahes kiirusel tõuseb dünaamiline suutlikkus, juhitavus muutub veelgi neutraalsemaks ja sõidumugavus paraneb.
Sport Chrono-pakett.
Adrenaliin nupuvajutusega: Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga, rakendus Porsche Track Precision ja rehvitemperatuuri näidik. Selle funktsioonidega saab mootori, veermiku ja jõuülekande veelgi sportlikumaks häälestada.
Sõidurežiimide lüliti ja SPORT Response-nupp.
Sõidurežiimide lüliti võimaldab teil valida erinevaid sõidustiile, st parandada sõidudünaamikat ja salvestada oma isiklikud eelistused, samuti pakub see abi märjal teel sõites. SPORT Response-nupp valmistab mootori ja jõuülekande ette veojõu kiireks vallapäästmiseks umbes 20 sekundi vältel, tagades maksimaalse tundlikkuse.
Paigaltvõtusüsteem ja võidusõidust inspireeritud käiguvahetusstrateegia.
Paigaltvõtusüsteem koos Porsche Doppelkupplung (PDK) käigukastiga võimaldab SPORT PLUS-režiimis saavutada parima võimaliku paigaltstardi. Võidusõidust pärit käiguvahetusstrateegiaga seadistatakse PDK maksimaalse kiirenduse saavutamiseks eriti lühikeste käiguvahetusaegade ja optimaalsete käiguvahetuspunktide peale.
Dünaamilised mootoripadjad.
See on elektrooniliselt juhitav süsteem, mis minimeerib kogu jõuülekande ning eriti mootori tuntavaid võnkumisi ja vibratsiooni, tehes võimalikuks mootori jäiga ja pehme kinnituse hüvede kasutamise. Lühidalt öeldes parandab see nii sõidustabiilsust kui ka -mugavust.
Rakendus Porsche Track Precision.*
Sport Chrono-paketti kuuluva rakendusega Porsche Track Precision saate väga lihtsalt mõõta ringiaegu ja sõiduandmeid oma nutitelefoni abil. Võite neid salvestada, jagada või teiste juhtide omadega võrrelda.
* Rakenduse kasutamine on lubatud ainult eramaal. Selle toote (eriti selle osaks oleva videosalvestusfunktsiooni) kasutamine võib olla seaduste või muude reeglitega keelatud teatud turgudel või üritustel. Enne toote mistahes kasutamist palume kontrollida, et kohalikud seadused ja reeglid seda lubavad.
Pidurid.
Pidurid sobivad kokku 911 mudelite suutlikkusega. 911 Carrera mudelites kasutatakse nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ja 330-millimeetriseid pidurikettaid. Carrera S mudelitele paigaldatakse ette kuue kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid ning taha sarnased nelja kolviga pidurid. Piduriketaste läbimõõt on kohandatud mootori kasvanud võimsusele – 350 millimeetrit nii ees kui ka taga. 911 GTS mudelitel on pidurdusvõimsust veelgi enam: neile paigaldatakse ette punased kuue kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid ning taha sarnased nelja kolviga pidurid. Piduriketaste läbimõõt: 408 mm ees ja 380 mm taga.
Porsche keraamilised komposiitpidurid.
Kergemad, stabiilsemad, võidusõidus läbi proovitud: Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) tagavad veelgi suurema pidurdusvõimsuse tänu 410-millimeetrise läbimõõduga keraamilistele ketastele esisillal ja 390-millimeetristele ketastele tagasillal. Veel üks eelis: tänu piduriketaste äärmiselt väikesele kaalule paranevad märgatavalt ka haarduvus ja mugavus. Kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga sadulad taga suudavad tekitada tuntavalt suuremat pidurdusjõudu, mis on pealegi erakordselt ühtlane.
Mugavus
Loe lähemalt
Jõuline atleet. Disainilegend. Argipäevakangelane. 911 ühendab sportauto võimsuse interjööri suurepärase mugavuse ja uusima tehnikaga, et teie argielu muutuks lihtsamaks.
Juhiabisüsteemid.
Arvukad juhiabisüsteemid nagu Porsche InnoDrive ja kaugjuhtimisega parkimisabi pakuvad tuge nii sõidu ajal kui ka argielus.
Interjööri mugavus.
Kõrglahutusega ekraanid, selgelt struktureeritud funktsioonid ja sisu ning puutetundlikud nupud. Ehk lühidalt öeldes on sportauto ergonoomika ühendatud 21. sajandisse. Tänu vaistlikult kasutatavale juhtimiskontseptsioonile Porsche Advanced Cockpit on interjöör ülevaatlikum ja dünaamilisem kui kunagi enne.
Digitaalvõrgustikud.
Porsche Connect laiendab auto olemasolevaid funktsioone täiendavate rakenduste ja teenustega nagu liiklusinfo reaalajas, online-häältuvastus, muusika voogedastus – 911 pakub teile hulgaliselt võimalusi digitaalvõrgustike kasutamiseks.
Sportrool.
Sportlik multifunktsionaalrool võimaldab mugavalt ja kiirelt kasutada helisüsteemi, telefoni ja navifunktsioone. Nookurlülitid tagavad käiguvahetuste kiire toimumise. GT-sportrooli täiendavad pöidlatoed ja keskkoha märgis annavad tunnistust 911 võidusõidugeenidest.
Sportistmed.
911 sportistmed on mugavad ja pakuvad tuge isegi dünaamilisel kurviläbimisel. Plus-sportistmed on aga veelgi sportlikuma konstruktsiooniga. Tugevamad küljepolstrid istmepadjal ja seljatoel parandavad külgtuge veelgi. Veel üheks hüveks on istme täielikult elektriline reguleerimine koos mälupaketiga mõlemale istmele – veelgi enam mugavust juhile ja kaasreisijale.
Pakiruum.
100% argikasutusse sobiv: pakiruumi maht 911 mudelitel on 132 liitrit.
Tagaistmed.
Tagaistmed on sportauto kohta märkimisväärselt mugavad. Tänu allaklapitavatele seljatugedele saab kasutada kuni 264-liitrise mahuga täiendavat tagumist panipaika.
Comfort Access.*
Comfort Access võimaldab 911 ilma võtmeta avada. Lähenege uksele küljelt või pange käsi pakiruumiluugil asuva vapi alla – auto lukud avanevad ning uksekäepidemed liiguvad automaatselt tööasendisse.
* Comfort Access kasutab uusimat tehnoloogiat. Siiski ei saa täielikult välistada, et võtme juhtmevaba krüpteeritud sidet saab lahti murda ning kasutada auto avamiseks või varastamiseks.
Katusesüsteemid.
Cabrioleti pehme katus.
Ka kabriolettmudelid evivad klassikalist 911 siluetti. Need mudelid on varustatud täisautomaatse pehme tekstiilkatusega. Katust saab mugavalt avada ja sulgeda umbes 12 sekundiga. Kiirusel kuni 50 km/h. Katusel on jäik klaasist tagaaken ja kolm magneesiumisulamist integreeritud kandeelementi, mis teevad selle väga vastupidavaks ja erakordselt kergeks.
Targa katusesüsteem.
Targa katusesüsteem on turvalisuse, mugavuse ja disaini ideaalse kombinatsiooni kehastus. Seisval autol avaneb ja sulgub 911 Targa mudelite täisautomaatne katus kõigest 19 sekundiga. Soojendusega tagaaken valmistatakse optimeeritud kaaluga komposiit-turvaklaasist ning müra summutav katusevooder tagab suletud katuse korral hämmastavalt madala mürataseme.
Kallutatav ja lükatav katuseluuk.
Elektriliselt kallutatav ja lükatav katuseluuk on saadaval kupeekerega mudelitele ning loob teie 911 sees veelgi enam avarust. Suur pind avaneb väljapoole, nii et pearuum sellest ei vähene. Elektriajamiga kallutatav ja lükatav katuseluuk valmistatakse toonitud ja tugevdatud turvaklaasist ning see rõhutab avarusetunnet isegi suletud olekus.
Helisüsteemid.
Helipakett Plus.
Helipakett Plus toob teie 911-sse eeskujuliku kõla tänu kaheksale kõlarile ja 150-vatisele väljundvõimsusele.
Helisüsteem BOSE Surround.
Helisüsteemil BOSE Surround on 12 kõlarit ja võimendikanalit koos auto keresse integreeritud 100-vatiste bassikõlaritega. Summaarne väljundvõimsus on 570 vatti. BOSE® SoundTrue Enhancement Technology tagab veelgi parema helikvaliteedi ja -dünaamika pakitud helifailidele.
Helisüsteem Burmester High-End Surround.
Kõrgeima taseme helikvaliteet, mis sobib täpselt kokku just teie 911-ga. 13 võimendikanalit, 13 kõlarit, sealhulgas eraldi madalsageduskõlar 300-vatise D-klassi võimendiga. Kõik see kokku teeb 855 vatti puhast muusikanaudingut, mida täiendab veel helipildi rikastamise funktsioon pakitud helifailide kõla optimeerimiseks.
Ühenduses, aga ikka täiesti sõltumatu.
Porsche Connect*.
Iga päeva peame täielikult ära kasutama. Porsche Connect* aitab teil seda teha. See annab teile parima stardikoha igaks sõiduks oma 911-ga. Teenused autos ja Porsche Connecti rakendus nutitelefonile on täiuslikud kaasreisijad teie argipäevade tarvis.
Apple Music.
Piisab vaid PCM-i ekraanil oleva Apple Musicu ikooni puudutamisest, kui saate voogedastuse kaudu reklaamivabalt kuulata 70 miljonit laulu, otsida esitlusloendeid ja kuulata parimaid otseülekandeid kogu maailmast. Saate isegi luua omaenda raadiojaama kõigist parajasti esitatavatest lugudest. 911 juhid saavad Apple Musicut kasutada kuni kuus kuud tasuta.
Voice Pilot.
„Kas restoran on veel avatud?“ Küsige lihtsalt oma 911 käest. Paljusid funktsioone nagu restoranide otsimist, ilmaennustust ja alternatiivse marsruudi leidmist saab hallata vaistlikult nutikat häältuvastust kasutades. Samuti võite kasutada vaheldumisi häälega ja puutekraanilt antavaid käsklusi. Navigeerimise alustamiseks öelge „Hey Porsche, take me there!“ või puudutage puutetundlikku ekraani.
Navigation Plus.
Tagamaks, et te liigute alati mööda kiireimat marsruuti, analüüsib Navigation Plus pidevalt teie paiknemiskoha reaalajas liiklusinfot ning koostab ajaloolistel andmetel põhineva prognoosi. See võimaldab teil liiklusummikuid vältida ja aega säästa.
* Porsche Connecti aluseks on LTE-sidemoodul. Kasutamismugavuse ja optimeeritud andmesideühenduse tagamiseks on sellel SIM-kaardi lugeja. Teatud riikides on teil ka LTE-võimekusega integreeritud SIM-kaart koos andmesidepaketiga. Porsche Connecti valik sõltub mudelist ja kättesaadavusest riigiti. Siintoodud info on mõeldud andma teile üldist ülevaadet. Info saamiseks teenuste kättesaadavuse kohta oma sõidukis logige end oma Porsche ID-ga Connect Store’i.
Valgustussüsteemid.
Valgustussüsteemid – 911 mudelite esituled ja tagatuled on varustatud moodsa LED-tehnikaga. Nii tagatakse kiire reageerimine ja võimas valgusvoog. Kõiki 911 mudeleid iseloomustavad tunnused: neljapunkti-päevasõidutuled ja -lähituled ning pikk valgusliist tagaosas.
Maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus) – Maatriksvalgusvihuga LED-esituledes lülitatakse pidevalt põlevate esitulede kiirtevihus teatud segmendid välja, et mitte pimestada vastutulijaid ega eesliikujaid. Nende vahel ja kõrval olevad alad jäävad aga valgustatuks. Elektroonilised kurvituled valgustavad kurve optimaalselt, lülitades üksikuid valgusdioode sisse ja välja.
Ümbruskond pilgu all.
Tänapäeval kohtab harva sellist luksust, et leiate aega keskenduda ainult enda ees toimuvale. Maanteele. Või järgmisele kurvile. 911 pakub teile siin tuge mitmesuguste juhiabisüsteemide kujul, mis võimaldavad teil keskendunuks jääda.
Juhiabisüsteemid
Loe lähemalt
Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.*
Tänu kõrgtäpsetele navigatsiooniandmetele tuvastab Porsche InnoDrive teie marsruudil kiiruspiiranguid, tõuse-langusi ja kurve juba enne seda, kui te nendeni jõuate. Ning kohandab vastavalt kiirust ja käiguvahetusstrateegiat. Nutikama ja tõhusama sõidu nimel.
* Porsche InnoDrive’i pakutav abi on piiratud süsteemi võimalustega. Juht peab oma sõidustiili pidevalt jälgima ja kahtluse korral sekkuma. Juhtimise saab suvalisel hetkel üle võtta piduri- või gaasipedaali vajutamisega.
Adaptiivne püsikiirushoidik.
Süsteem kohandab teie 911 kiirust sõltuvalt pikivahest eesliikuva sõidukiga. Kui te lähenete sõidukile, mis liigub aeglasemalt kui teie, võtab süsteem gaasi maha või rakendab kergelt pidureid. Vajadusel kuni peatumiseni välja. Kui aga tee vabaneb, kiirendab teie 911 taas kiiruseni, mille te varem seadistasite.
Sõidurajal püsimise abisüsteem ja liiklusmärkide tuvastamine.
Sõidurajal püsimise abisüsteem vähendab juhi koormust roolimisabi pakkudes, aidates sõidukit oma sõidurajal hoida. Liiklusmärkide tuvastamine kuvab näidikuplokki kiirusepiiranguid, möödasõidukeelde ja muud kaudset infot, näiteks mõjupiirkondade lisatahvleid. Kurviteavitus kuvab näidikuplokki noolega suunahoiatuse, andes teile märku lähenevast järsust kurvist. Ammu enne seda, kui te sinna kohale jõuate.
Öönägemissüsteem.
Öönägemissüsteemi infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid, aga ka suuri metsloomi juba enne, kui esitulede valgusvihk nendeni jõuab. Juhti hoiatatakse näidikuplokki ilmuva termokujutisega.
Porsche märja tee režiim*
Märja tee režiim on 911 uuenduslik süsteem, mis aitab teid märjal teel liigeldes. Kui esirattakoobastes asuvad andurid tuvastavad märja tee, soovitab süsteem juhil märja tee režiimi käsitsi sisse lülitada. Veermiku juhtsüsteemid ja ajami tundlikkus kohandatakse seejärel sõiduoludega.
* Märja tee sõiduprogramm ei asenda erinevatesse tee- ja ilmaoludesse sobivaid sõiduvõtteid ning on siiski vaid juhi abistamiseks.
Kaugjuhtimisega parkimisabi (Remote ParkAssist).
Kaugjuhtimisega parkimisabisüsteemi on kokku koondatud mitmed nutikad funktsioonid. Nutitelefoni kasutades lihtsustab see sõidusuunaga paralleelsetele ja risti asuvatele parkimiskohtadele, aga samuti garaažidesse sisenemist ja sealt väljumist. Aktiivne parkimisabisüsteem tuvastab automaatselt parkimiskoha ja juhib iseseisvalt edaspidi või tagurpidi liikuvat sõidukit juhi järelevalve all.
GTS-i kontseptsioon
Loe lähemalt
Rohkem seda, mis teile meeldib.
Nagu kõigi meeldivate asjadega, ei saa sellestki kunagi küllalt. Just seepärast lisasimegi 911 GTS mudelitele veelgi enam kõike seda, mis teile Porsche juures meeldib. Et kananahk püsiks ihul kauem. Et kõhus lendleks veelgi rohkem liblikaid. Et põnevust oleks enam.
GTS. Kolm tähte ja kustumatu janu enama järele.
Nagu kõigi meeldivate asjadega, ei saa sellestki kunagi küllalt. Aga lihtsalt iha enama järele. Rohkem seda, mis teile meeldib. Just see ongi 911 GTS mudelite tagamaa: rohkem võimsust, vilkust ja dünaamikat ning ainulaadne sportlik väljanägemine. Teiste sõnadega veelgi enam Porschet.
911 GTS-i mootorid.
911 GTS mudelite 3,0-liitrised topeltturboga kuuesilindrilised mootorid arendavad 353 kW (480 hj) ning on võimsaimad 911 Carrera ja Targa mudelite jõuallikad. 911 Carrera GTS saavutab tänu sellele tippkiiruseks 311 km/h. Sport Chrono-paketi ja paigaltvõtusüsteemiga 911 Carrera 4 GTS läbib 0–100 km/h sprindi kõigest 3,3 sekundiga.
Esiosa disain
Kõige ees: SportDesign-esikaitseraud koos mustade külgmiste õhuvõtuavade ja ainulaadse musta tekstuuriga spoileriga rõhutavad 911 GTS mudelite suutlikkust. Sama teevad tumendatud PDLS Plus-süsteemiga varustatud LED-esituled ja tumendatud tagatuled.
Tagaosa disain.
Jõuline pisimate detailideni välja: SportDesign-tagaosa koos arvukate mustade detailidega, roostevabast terasest sportlik väljalaskesüsteem koos mustade summutiotstega ja mattmust mudelisilt tagaosal. 911 Targa 4 GTS-il lisanduvad neile veel must turvakaar ja „targa“ logo selle küljel.
Veljed.
Atleetlik: GTS-i jäetavat jõulist muljet täiendavad satiinmustad 20-/21-tollised keskmutriga sepistatud kergmetallveljed. Rehvid mõõduga 245/35 ZR 20 ees ja 305/30 ZR 21 taga kindlustavad eeskujuliku haarduvuse ja kurviläbimise.
GT-sportrool ja näidikuplokk.
Käegakatsutavad emotsioonid: pöidlatugede ja kella 12 märgistusega GT-sportrool kaetakse Race-Texiga1 ning sellel asuvad multifunktsionaalsed juhtseadised vihjavad eksimatult 911 võidusõidugeenidele. Otse vaateväljas: näidikuploki keskel asub analoogtahhomeeter ja selle külgedel kaks kõrglahutusekraani, mis neljal digitaalnäidikul kuvavad põhilist infot sõiduki kohta.
1 Race-Tex on võistlusautodel kasutamiseks heakskiidu saanud kvaliteetne mikrokiudmaterjal, mis välimuselt ja faktuurilt meenutab seemisnahka. Rooli on mõnus käes hoida, see on sõrmede all mugav ja pakub pehmet haaret. Samuti on materjal vastupidav ja hõlbus hooldada.
Plus-sportistmed ja GTS-i interjööripakett.
Võistlusautodel kasutamiseks heakskiidu saanud materjal Race-Tex on kasutusel ka Plus-sportistmete kesksiiludel. Veel üks GTS-i eripära on peatugedele tikitud GTS-i logod. Lisavarustusena pakutava GTS-i interjööripaketiga saate kaasa mustast Race-Texist ja nahast siseviimistluse koos Carmine Red või Crayon värvitoonis tepingute ja muude elementidega.
Võidusõidu-korvistmed.
Lisavarustusse kuuluvad võidusõidu-korvistmed valmistatakse süsinikkiuga armeeritud plastist ning nende pind on süsinikkiumustriga. Need istmed pakuvad minimaalse massi juures eriti head külgtuge. Istmed on musta nahkkattega, kuna keskosa katab perforeeritud Race-Tex. Täiuse tagavad GTS-i logod peatugedel.
Muud GTS-i silmapaistvad eripärad.
Sport Chrono-pakett.
Adrenaliin nupuvajutusega: Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga, rakendus Porsche Track Precision ja rehvitemperatuuri näidik. Selle funktsioonidega saab mootori, veermiku ja jõuülekande veelgi enam suutlikkusele häälestada.
GTS-i eriomane PASM-sportvedrustus.
PASM-sportvedrustusega varustatud 911 GTS-i kupee- ja kabriolettmudelitel on kere 10 mm madalamal kui tavalise PASM-i puhul, vedrud jäigemad ja lühemad ning tagasillal niinimetatud abivedrud. Need täiendavad vedrud on end parimast küljest näidanud autovõidusõidus ning võimaldavad märgatavalt sportlikumaid vedrusid ilma vedrustuse käiku piiramata.
GTS-i eriomased pidurid.
Maksimaalne pidurdusvõimsus: punased kuue kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid ees ning sarnased nelja kolviga pidurid taga ning pidurikettad läbimõõduga 408 mm ees ja 380 mm taga lisavad 911 GTS mudelitele veelgi enam pidurdusvõimsust baas- ja S-mudelitega võrreldes.
Spetsiaalsed GTS-i veljed.
Lisaks 20/21-tollistele satiinmustadele keskmutriga 911 Turbo S velgedele on 911 GTS mudelitele soovi korral saadaval ka 20/21-tollised satiinmustad veljed RS Spyder Design.
Kerge sportpakett.
Tänu sihipärasele kaalusäästule muudab lisana pakutav kerge sportpakett 911 GTS-i kupeemudelid veelgi enam suutlikkusele orienteerituks. Paketti kuuluvad kerged klaasid, võidusõidu-korvistmed, tagaistmete eemaldamine, helisummutusmaterjalide vähendatud kogus, tagarattaroolimine ja aerodünaamikameetmed autopõhjal. See vähendab auto kogukaalu enam kui 25 kg võrra.
GTS-i läikivmustade keredetailide pakett.
Lisana pakutav GTS-i läikivmustade keredetailide pakett lisab sõiduki välimusele erilisi jooni. Paketti kuuluvad SportDesign-pakett koos läikivmustade SportDesign-lävekarbilaienditega, läikivmustad küljepeeglid, 20-/21-tollised läikivmustad veljed 911 Turbo S ning läikivmustad õhuvõred mootorikattel.
GTS-i hääl.
Kas vaba tee kutsub? Siis peate sellele kutsele vastama. Ideaaljuhul jõulise mootorihäälega, mis kostab sportlikust väljalaskesüsteemist ja selle ainulaadse disainiga summutiotstest. Need tagavad mahlaka ja kütkestava heli, kilomeeter kilomeetri järel.
Hinnakirjad ja kataloogid

Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.