Kerimine võimalik
911 S/T

- 313 g/km
- 13,8 l/100km
- 386 / 525, 8500 kW/hj, p/min
- 300 km/h
Omadused
Porsche 911 S/T
Loe lähemalt
Piiramatu sõidumõnu.
911 oma ehedaimal kujul. Välja töötatud Flachtis. Ehitatud vaid ühe otstarbega: maksimaalse sõidumõnu nimel. 911 S/T oma puristliku kergkonstruktsiooni, GT hingetukstegeva kiiruse ning oluliselt vähema heli- ja soojusisolatsiooniga kehastab 911 senise 60 aasta olemust. Tulemuseks on ennenägematu kooslus ehedusest, erksusest ja ainulaadsest sõidudünaamikast.
Põhiomadused
Loe lähemalt
911 S/T põhiomadused.
Kergkonstruktsioonid kõikjal.
Süsinikkiuga tugevdatud plast, kerged klaasid, magneesiumveljed ja väiksem kogus isolatsioonimaterjale teevad 911 S/T oma põlvkonna 911 mudelite seas kergeimaks – vaid 1380 kg.
Puhas tagasihoidlikkus.
Värvitud süsinikplastist osad, selged vormid, keskendumine hädavajalikule – 911 S/T ühendab klassikalise tagasihoidlikkuse ainulaadse sõidukogemusega.
Maksimaalne sõidumõnu.
Kiiresti kurvi sisse, veel kiiremini sealt välja – tänu GT3 RS-ilt pärit täiustatud 4,0-liitrisele kiirekäigulisele vabalt hingavale mootorile ja lühikeste ülekannetega kuuekäigulisele sportlikule GT-manuaalkäigukastile koos kerge siduri ja ühemassilise hoorattaga.
Ajatu välisdisain.
Elegantne väljanägemine. Hõbedased kirjad ja veljed koos eksklusiivsete S/T veljekapslitega loovad särava kontrasti sügavmusta kerevärviga.
Sportlik interjöör.
Must nahk, süsinikplast, triibulisest kangast kesksiiludega võidusõidu-korvistmed ning süsinikplastist uksekäepidemed rõhutavad sportlikkust.
Chronograph 1 – 911 S/T.
Väga eriline kronograaf väga erilise 911 tarvis. Chronograph 1 – 911 S/T on saadaval ainult 911 S/T omanikele ning selle disainidetailid on kooskõlas auto omadega.
Suutlikkus
Loe lähemalt
Iga kurv loeb.
Kiired kurvid. Tagasipöörded. Auringid. 911 S/T peab neist kõigist lugu. Tema kiirekäiguline vabalt hingav mootor, optimeeritud aerodünaamiline surujõud ja sportlik väljalaskesüsteem tagavad eheda sõidu–dünaamika igas kurvis. Ning õige taustaheli maailma kauneimatel marsruutidel.
4,0-liitrine kiirekäiguline vabalt hingav mootor.
Klassikaline mootor otse võidusõidust. Toekas, vastupidav, algupärane. Tohutu võimsusega. 911 S/T juhi käsutuses on üüratud 386 kW (525 hj). Erakordse kiirekäigulise boksermootori muud andmed: kuni 9000 p/min, neli klappi silindri kohta ja kuus eraldi seguklappi, mis tagavad optimaalse põlemisõhu voolu igasse neist – veelgi parema reaktsioonivõime saavutamiseks.
GT sportlik manuaalkäigukast.
Rohkem lõbu mägedes? 911 S/T jaoks pole probleemi. Selle 6-käigulise sportliku GT-manuaalkäigukasti täpsed käigulülitused ja lühemad ülekanded tagavad vaimustava ja sundimatu kiirenduse. Samal ajal kindlustab manuaalkäigukast ehedama, veelgi vahetuma sõidukogemuse.
Topeltõõtsharkidega esisild.
Täpne pidurdamine ja täpne kurvidesse sisse keeramine – kogu 911 S/T veermik on optimeeritud neile äkilistele koormuse muutustele. Esisilla topeltõõtshoovad tagavad veelgi vahetuma roolimise isegi suurematel algkiirustel. Kerged väändekindlad süsinikplastist stabilisaatorivarvad hoiavad kere kaldumise minimaalsena ja parandavad ka dünaamikat kurvide läbimisel.
Spetsiaalne S/T häälestus.
Ülikiire. Mugav. Äärmiselt emotsiooneäratav. Iga 911 vajab omamoodi häälestust. 911 GT3 RS on keskendunud ringrajale. 911 Turbo ühendab mugavuse ja sportlikkuse ning 911 S/T kehastab ehedat sõidunaudingut. Seetõttu ongi S/T veermik eripärase seadistusega: pringim, vahetum, ehedam. Veelgi intensiivsema sõidukogemuse nimel.
Kergkonstruktsioon.
Ainult hädavajalik jäi alles.
911 S/T tühimass on 1380 kg. Tegu on praeguse põlvkonna kergeima 911-ga. Üks põhjusi on kerg–konstruktsioonide süstemaatiline kasutamine, mis algab kerest ja jätkub läbi kogu sõiduki. Teine põhjus on ehedus: 911 S/T on vaba kõigest, mis võiks sõidu nautimist segada. Osast isolatsioonimaterjalidest. Tagaistmetest. Ning teatud juhiabisüsteemidest.
Süsinikkiuga tugevdatud plast.
Võidusõiduks loodud. Paljudes 911 S/T kohtades. Suured kere osad on valmistatud süsinikkiuga tugevdatud plastist – alates esiluugist, esitiibadest ja ustest kuni katuseni. Stabilisaatorivarvad, silda tugevdav paneel ja turvapuur1 valmistatakse samuti uuenduslikust, väga kergest ja erakordselt tugevast materjalist.
Gurney liist.
911 S/T varustatakse automaatselt tööasendisse kerkiva tagaspoileriga, et rehvidele oleks igas sõidu–olukorras tagatud ideaalne kontakt teega. Spoileril on ka spetsiaalne püstine serv, niinimetatud Gurney liist. Süsinikplastist valmistatud liist optimeerib tagasillale mõjuvat aerodünaamilist surujõudu.
Difuusorid.
Väikseim võimalik õhutakistus. Koos vajaliku aerodünaamilise surujõuga. 911 S/T astub oma proovikividele vastu õhuvõtuavade, spoilerite ja difuusorite nutika kombinatsiooniga. Ninaosa all paikneb lai spoiler. See tekitab täiendavat esisillale mõjuvat aerodünaamilist surujõudu. Suurte püstribidega erikujuline tagadifuusor tekitab õhuhõrenduse, mis 911 S/T veelgi tugevamini vastu teepinda surub.
Välimus
Loe lähemalt
Kerevärvi süsinikplast.
Puhas tagasihoidlikkus: 911 S/T jääb elegantselt vaoshoituks. Vähemalt visuaalselt. Esiluuk, esitiivad, uksed ja katus – kõik süsinikplastist keredetailid – on muu kerega sama värvi, näiteks mustad või eksklusiivses Shore Blue Metallic* toonis.
Sepistatud magneesiumveljed.
Iga gramm on üks gramm ülearu. Eriti kehtib see velgede puhul, mis on pöörlevad ja vedrustamata massid. Seepärast ongi juubelimudelile paigaldatud 20-/21-tollised sepistatud magneesiumveljed koos kesk–mutritega. Ultrakerged sepistatud veljed on hõbedased, disainipaketi Heritage olemasolul aga Ceramica-värvitoonis*.
Kuldsed kirjad.
Disainipaketiga Heritage varustatud aastapäevamudel paistab silma ka oma kuldsete kirjadega1. Nii mudelinimi „911 S/T“ tagaluugi võrel kui ka kiri „PORSCHE“ lisavad auto tagaosale elegantsi. Nende kuldsete kirjadega loovad nad ka sideme ajalooliste 911 mudelitega.
Mustad keraamilised komposiitpidurid.
Võidusõidus järeleproovitud Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) tagavad erakordse pidurdus–võime ja ühtlase pidurdusrõhu. Ning tänu eeskujulikule kuumenemiskindlusele tõstavad turvalisust suurelt kiiruselt pidurdamisel. Juhuslikult on keraamiline piduriketas umbes 50% kergem kui valumalmist sama–suguse konstruktsiooniga ketas.
Ceramica-toonis kleebised¹.
Veel üks disainipaketiga Heritage varustatud 911 S/T eripära: Ceramica-tooni kasutatakse kerevärviga õrnade kontrastide loomiseks. Lisaks „PORSCHE“ kleebisekomplektile on saadaval numbrialus – valgena või soovi korral hõbedasena. Ühe- või kahekohaline stardinumber meenutab varasemaid võidusõidusaavutusi ning on vabalt valitav.
Porsche ajalooline vapp1.
Kuulsusrikka ajaloo tunnismärk. Aastast 1963 pärinev ajalooline vapp on osa disainipaketist Heritage ning asub silmapaistval kohal esiluugil, samuti kõigil neljal veljekapslil ja autovõtmel*. Kuldsed „PORSCHE“ kirjad ja oranžid triibud märgivad ära 911 60. aastapäeva.
Hõbedased võred*.
Disainipaketiga Heritage täiendatud 911 S/T õhuavade võred on samuti ainulaadsed. Autoninas, esiluugil ja mootorikattel on need kõik peenetundeliselt hõbedased. Erakordne tagasihoidlikkus, kui arvestada, mis kõik seal taga peitub.
* Saadaval ainult koos lisavarustusse kuuluva disainipaketiga Heritage.
Interjöör
Loe lähemalt
Kergekaalulised uksepaneelid.
Kaalu säästetakse ka uste siseküljel. Kuid rafineerituse osas kompromisse ei tehta. Disainipaketi Heritage puhul lisavad eksklusiivsust Classic Cognac-tooni poolaniliinnahast kerged uksepaneelid ning ukse–käepidemed ja linke asendavad aasad1. Põhivarustuse puhul on avamisaasad tekstiilist ja käepidemed süsinikumustriga.
Süsinikplastist võidusõidu-korvistmed.
Võidusõidu-korvistmed valmistatakse süsinikkiuga tugevdatud plastist ning loovad eriti sportliku õhkkonna. Ajaloost inspireeritud triibulisest kangast kesksiilud aimavad järele süsinikumustriga viimistluse diagonaal–struktuuri. Nahaga kaetud istmeküljed pakuvad erakordselt head külgtuge ning tagavad stabiilse isteasendi igas kurvis. Reljeefsed Porsche vapid peatugedel täiendavad disainipaketi Heritage olemasolul istmete disaini1.
GT-sportrool.
Libisemisvastase pinnaga GT-sportrool istub täiuslikult kätte. Klassikalisel moel on see polsterdatud musta nahaga ning kannab ülaosas keskkoha märgist. Viimane näitab rooli pöördenurka kurvide läbimisel ja annab märku, millal rattad jälle otse jooksevad. Soovi korral loovad algupärane, aastast 1963 pärinev vapp ning roheliste skaalade ja valgete numbritega näidikuplokk ajaloolise sideme esimeste 911 mudelitega*.
Elegantseim kahevärviline1.
Must Walknappa-nahk koos Classic Cognac-toonis valdavalt loodusliku poolaniliinnahaga – disainipaketiga Heritage varustatud 911 S/T interjöörist õhkub ajatut elegantsi, samas jääb see olemuselt kiretult sportlikuks. Nii nahkpolster kui ka interjööripakett on kujundatud klassikalises kahevärvilises kombinatsioonis1 ja peegeldavad ajaloolise järjepidevuse kontseptsiooni. Sellega sobivad täiuslikult kokku toon-toonis ehisõmblused* ja perforeeritud Race-Texist must laepolster1, mis meenutavad möödunud aegu.
Porsche Exclusive Manufaktur.
Loomulikult sisaldab selline piiratud koguses valmistatav erimudel nagu 911 S/T palju vana head kunstkäsitööd. Panipaiga kaas, mida katab reljeefse kirjaga kaunistatud poolaniliinnahk1, annab selgelt märku oma päritolust – sarnaselt tervele disainipaketile Heritage tuleb see Porsche Exclusive Manufakturist.
Kõigest 1963 eksemplari.
Kuldne eriseeria silt kirjaga „911“, mudelitähisega „60 Years of the 911“ ja erimudeli järjenumbriga paikneb silmatorkaval kohal armatuurlaual. See teeb iga „60 Years of the 911“ mudeli tõeliselt ainulaadseks.
* Saadaval ainult koos lisavarustusse kuuluva disainipaketiga Heritage.
Chronograph 1 – 911 S/T
Loe lähemalt
Chronograph 1 – 911 S/T.
Legend, müüt, ikoon: Porsche 911 aastapäeva tähistamiseks ja 911 S/T uudismudeli väljatoomise puhul esitleb Porsche Design käekella Chronograph 1 – 911 S/T.
Hinnakirjad ja kataloogid

Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.