Kerimine võimalik

Valitud

Cayenne

  • 283 - 259 g/km
  • 12.5 - 11.5 l/100km
  • 250 / 340; 5300 - 6400 kW/hj, p/min
  • 245 km/h
Valitud

Cayenne S

  • 292 - 268 g/km
  • 12.9 - 11.8 l/100km
  • 324 / 440; 5700 - 6600 kW/hj, p/min
  • 265 km/h
Valitud

Cayenne E-Hybrid

  • 83 - 71 g/km
  • 3.7 - 3.1 l/100km
  • 340 / 462; 5250 - 6400 kW/hj, p/min
  • 253 km/h
Valitud

Cayenne GTS

  • 319 - 301 g/km
  • 14.1 - 13.3 l/100km
  • 338 / 460; 6000 - 6500 kW/hj, p/min
  • 270 km/h
Valitud

Cayenne Turbo

  • 319 - 305 g/km
  • 14.1 - 13.5 l/100km
  • 404 / 550; 5750 - 6000 kW/hj, p/min
  • 286 km/h
Valitud

Cayenne Turbo S E-Hybrid

  • 92 - 86 g/km
  • 4.1 - 3.8 l/100km
  • 500 / 680; 5750 - 6000 kW/hj, p/min
  • 295 km/h
  • 25.9 - 25.3 kWh/100 km

Omadused

Mudelivariandid

Loe lähemalt

Ehe sportauto.

Nii Cayenne kui ka Cayenne Coupé hiilgavad oma silmapaistva välimuse ja muljetavaldava suutlikkusega ning mõlemas on kuni viis istekohta. Kas te oma järgmisel seiklusel võtate koos sõpradega istet Cayenne’is või eelistate Coupé legendaarseid vorme, on puhtalt isiklike maitse-eelistuste küsimus. Kuid üks ühine joon meie kahel suuremal mudelil on: nagu iga Porsche, on needki eelkõige sportautod.

Mudelivariandid.

E-Hybrid

Segu jätkusuutlikkusest ja sõidudünaamikast toob naeratuse iga sportautohuvilise näole. Sest neid ootab ees võistlusrajalt pärit hübriidtehnika – ja ruumi jätkub kogu perele.

S

Olgu rataste all võistlusrada või maantee, olgu see puhkusereis või argisõit – mitmekülgse Porsche Cayenne S-i roolis tunnete alati tema lummust ja mõnu sportlikust sõidust.

GTS

Kolmest tähest piisab, et kirjeldada seda helki teie silmis ja mööda selga jooksvaid värinaid – GTS. Ehe ja erutav – Cayenne’i GTS-mudelid toovad võidusõiduhõngu otse maanteele.

Turbo

Äge adrenaliinivool ja pidevad rõõmuhetked – neid tekitab meie võimsaim kaheksasilindriline mootor. Cayenne Turbo parim omadus on aga temas säilinud kõikehaarav sportautotunne.

Turbo S E-Hybrid

Cayenne Turbo S E-Hybrid paneb teil südame kiiremini põksuma. Tänu mitme mootoriga ajamikontseptsioonile arendab muljetavaldava suutlikkusega hübriidtehnika suurimat võimsust kogu mudeliperekonnas.

Disain

Loe lähemalt

Kaks keretüüpi.

Kõiki meid ühendab vaimustus sportautokogemuste vastu. See algab veel enne mootori käivitamist, esimesest pilgust Cayenne’i mudeli dünaamilistele proportsioonidele, milles selgelt avalduvad Porsche geenid. Autosse istudes hingame kohe sisse võidusõiduatmosfääri õhku – tänu kvaliteetsele põhivarustusele.
Ainulaadsed vormid, millel on sama päritolu – Cayenne’i ja Cayenne Coupé mudelite puhul on see hetkega selge. Porsche on alati Porsche - ja sellisena eksimatult äratuntav.

Cayenne

Tänu dünaamilisele disainile ja viiele uksele, mis on avatud kõigiks seiklusteks, toovad Cayenne’i mudelid meeskonnavaimu sportautode maailma. Ja muudavad Porsche kogemuse veelgi mitmekesisemaks.

Cayenne Coupé

Eelkõige paneb Cayenne Coupé mudelite välimus vaatajaid enamat soovima. Legendaarse 911 siluett voogab katkematult esituledest kuni tagumise valgusliistuni nagu ideaalselt trimmis muskel.
Kõiki meid ühendab vaimustus sportautokogemuste vastu. See algab veel enne mootori käivitamist, esimesest pilgust Cayenne’i mudeli dünaamilistele proportsioonidele, milles selgelt avalduvad Porsche geenid. Autosse istudes hingame kohe sisse võidusõiduatmosfääri õhku – tänu kvaliteetsele põhivarustusele.

Cayenne’i disaini põhijooned

Eksimatult Porsche.

Kõigist Cayenne’i mudelitest paistab nende päritolu selgelt välja. Tänu rõhutatult jõuliste vormidega esitiibadele, reljeefsele mootorikattele ja iseloomulikele kolmeosalistele õhuvõtuavadele.

Maatriksvalgusvihuga LED-esituled

LED-esituledele saab soovi korral lisada maatriksvalgusvihu pidevalt sisselülitatud kaugtulede juhtimiseks. Tänu valgusdioodidega neljapunkti-päevasõidutuledele on need mudelid silmapilkselt äratuntavad.

Cayenne Turbo esikaitseraud.

Nurgeline ja jõuline Cayenne Turbo kehastab atleetlikkust. Selle esikaitseraual on iseäranis jõuline disain ja avaramad õhuvõtuavad.

Tagumine valgusliist.

Tähelepanu tõmbab endale pilkupüüdev valgusliist, mis ulatub üle kogu tagaosa ja rõhutab uue Cayenne’i elegantsi.

Cayenne Coupé disaini põhijooned.

Legendaarne 911 siluett.

Legendaarse 911 siluett voogab katkematult esituledest kuni tagumise valgusliistuni nagu ideaalselt trimmis muskel.

Adaptiivne tagaspoiler.

Adaptiivne tagaspoiler rõhutab Cayenne Coupé dünaamilisi kontuure ja pakub igas olukorras tarvilikku aerodünaamilist surujõudu, ulatudes kerest 135 mm kõrgusele.

Panoraam-klaaskatus.

Sellal kui teie keskendute eesolevale, pakub uus rulookardinaga panoraam-klaaskatus vaadet ülespoole.

Kerged sportpaketid.

Kolme kergesse sportpaketti kuuluvad: reljeefne süsinikplastist katus, SportDesign pakett koos süsinikplastist difuusoriga, 22-tollised veljed GT Design, interjööri süsinikupakett, keskasendis sportlik väljalaskesüsteem Cayenne Turbo Coupé, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé ja Cayenne GTS Coupé mudelitele.

Tagumine valgusliist.

Tähelepanu tõmbab endale pilkupüüdev valgusliist, mis ulatub üle kogu tagaosa ja rõhutab uue Cayenne Coupé elegantsi.

Suutlikkus

Loe lähemalt

  • Porsche aktiivaerodünaamika (PAA) koos adaptiivse tagaspoileriga.
  • Sport Response-nupp tagab ühe vajutusega erakordselt vahetu ja kiire reaktsiooni.
  • Võimsus kasvab kuni 500 kilovatini (680 hobujõuni).

Mootorid.

Cayenne

3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor.

Tõhus 3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor on varustatud silindriridade vahel asuva kahekambrilise turboülelaaduriga ning arendab 250 kW (340 hj). Maksimaalne pöördemoment 450 Nm on saadaval vahemikus 1340 kuni 5300 p/min.

Cayenne S

2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor.

2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor arendab röögatud 324 kW (440 hj). Maksimaalne pöördemoment 550 Nm on saadaval vahemikus 1800 kuni 5500 p/min.

Cayenne Turbo

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor.

Oma 404-kilovatise (550 hj) võimsusega on 4,0-liitrine kahe kahekambrilise turboülelaaduriga V8-mootor eriti jõuline. Maksimaalne pöördemoment 770 Nm on saadaval vahemikus 2000 kuni 4500 p/min. Kiirendus paigalt 100 km/h kiiruseni võtab vaid 3,9 sekundit.*
* Sport Chrono-paketiga.

Cayenne GTS

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor.

Jõulised 338 kW (460 hj) kuulutavad selle tõhusa kaheksasilindrilise mootori naasmist mudelivalikusse. 4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor arendab maksimaalset pöördemomenti 620 Nm vahemikus 1800 kuni 4500 p/min ning saavutab 100 km/h paigaltstardist kõigest 4,8 sekundiga.

Cayenne E-Hybrid

3,0-liitrine turboülelaaduriga V6-mootor koos 100 kW elektrimootoriga.

Väikese kütusekulu ja maksimaalse suutlikkuse nimel arendab 250 kW (340 hj) sisepõlemismootor suurimat pöördemomenti vahemikus 1340–5300 p/min. 100 kW (136 hj) elektrimootor lisab jõudu veelgi. Süsteemivõimsus on 340 kW (462 hj) ning summaarne pöördemoment 700 Nm.

Cayenne Turbo S E-Hybrid

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor koos 100 kW elektrimootoriga.

Võimekas duett: jõuline sisepõlemismootor arendab vapustavad 404 kW (550 hj) võimsust ja 770 Nm pöördemomenti vahemikus 2100 kuni 4500 p/min. Seda toetab 100 kW (136 hj) elektrimootor, tänu millele saavutatakse süsteemivõimsuseks 500 kW (680 hj) ja kogumomendiks 900 Nm.

Käigukast.

8-käiguline Tiptronic S.

Cayenne’i mudelite 8-käiguline Tiptronic S vähendab kütusekulu tänu oma laiale ülekandearvude vahemikule, võimendades sellega nii mugavust kui ka kiirusomadusi. 8-käiguline Tiptronic S vahetab käike automaatselt ning kohandub teie sõidustiiliga.

Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).

Aktiivne nelikveosüsteem Porsche Traction Management (PTM) pakub nii optimaalset külgkiirendust kui ka parimat võimalikku veojõu jaotust. Vajaliku maastikusõidurežiimi valite teie, kasutades PCM-il pakutavaid võimalusi nagu „kruus“ või „pori“. Nõlvadest laskumisel hoiab Porsche mägipidur (PHC) kiirust ühtlasena vahemikus 3 kuni 30 km/h.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).

PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja elektrooniliselt reguleeritava tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.

Vabajooks.

Kütuse säästmiseks saab teatud olukordades kasutada niinimetatud vabajooksufunktsiooni. Mootor lahutatakse jõuülekandest ja töötab tühikäigupööretel, vältides seega pidurdavat mõju.

Veermik ja pidurid

Loe lähemalt

Porsche 4D-veermikuhaldus.

Porsche 4D-veermikuhaldus analüüsib sõiduolukorda keskselt kõigis kolmes ruumimõõtmes, arvutab välja parimad parameetrid ja sünkroniseerib kõiki veermikusüsteeme reaalajas.

Adaptiivne õhkvedrustus.

Kolme kambri tehnika ja adaptiivne õhkvedrustus tagavad parema kombinatsiooni mugavast ja sportlikust sõiduviisist. Vedrude jäikust muudetakse sõltuvalt sõidurežiimist ja olukorrast. Lisaks tulevad veel automaatselt hoitav horisontaalasend, kliirensi reguleerimine ja PASM.

Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).

PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtimissüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt tüürib nende jäikust sõltuvalt teeoludest ja valitud sõidurežiimist, igale rattale eraldi. Kere kõigub vähem ja autos on mugavam istuda. Kolm režiimi: Normal, Sport ja Sport Plus.

Tagarattaroolimine.

Tagarattaroolimine parandab manööverdusvõimet väikesel kiirusel, vähendades pöörderaadiust. Suurematel kiirustel parandab sama süsteem märgatavalt sõidustabiilsust.

Porsche dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control ehk PDCC).

PDCC on aktiivne külgkalde korvamise süsteem. See vähendab kere põiksuunalisi liikumisi dünaamilisel kurviläbimisel. Mistahes kiirusel tõuseb dünaamiline suutlikkus, juhitavus muutub veelgi neutraalsemaks ja sõidumugavus paraneb.

Sport Chrono-pakett.

Nupulevajutuse peale muudab Sport Chrono-pakett veermiku, mootori ja jõuülekande seadistusi. Paketti kuulub ka stopper, samuti piki- ja külgkiirenduse ning ringiaegade näidik.

Sõidurežiimide lüliti nelja režiimiga.

Sport Response-nupuga saab ka sõidurežiime vahetada – see võimalus pärineb 918 Spyderilt. Nupp asub roolirattal. Valida on neli sõidurežiimi: Normal, Sport, Sport Plus ja Individual.

Sport Response-funktsioon ja kiirstart.

Vajutage lüliti keskel olevat nuppu ning mootori ja jõuülekande tundlikkus kasvavad maksimaalseks – umbes 20 sekundiks. Kiirstardifunktsioon aga tagab paigaltvõtul maksimaalse kiirenduse.
Kergest sportpaketist on olemas kolm versiooni, mis on saadaval vaid Cayenne Coupé mudelitele. Kõikidesse kuuluvad reljeefne süsinikplastist katus, SportDesign-pakett koos süsinikplastist difuusoriga, 22-tollised veljed GT Design, interjööri süsinikupakett ja sportlik väljalaskesüsteem Cayenne Turbo Coupéle või keskasendis summutiotstega sportlik väljalaskesüsteem Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé ja Turbo S E-Hybrid Coupé mudelitele.
Cayenne Coupé omanikud saavad soovi korral tellida kerge sportpaketi, kuhu kuuluvad tagakaitseraud, rattakoopalaiendid, lävekarbilaiendid, esikaitseraud, õhuvõtuavade võred, mattmustaks värvitud õhusuunajad ja satiinmustad 22-tollised veljed GT Design.
Süsinikumustriga kerge sportpakett lisab Cayenne Coupé mudelitele süsinikumustriga õhusuunajad ja küljepeeglite korpuse ülaosa. Õhuvõtuavade võred ning küljepeeglite alaosa ja jalg on läikivmustad.

Porsche aktiivaerodünaamika (PAA).

Cayenne Coupé mudelid, samuti Cayenne Turbo ja Cayenne Turbo S E-Hybrid evivad aktiivaerodünaamikat. Aktiivribid eesmistes õhuvõtuavades tagavad sisepõlemismootorile tõhusa jahutuse. Cayenne Coupé mudelite adaptiivne tagaspoiler tõuseb 135 mm võrra välja, tagades igas olukorras vajaliku aerodünaamilise surujõu. Cayenne Turbo adaptiivne katusespoiler kindlustab tagasillale sõidu ajal haardumiseks vajaliku surve. „Õhkpiduri“ asendis aga aitab see lühendada pidurdusmaad.

Mugavus

Loe lähemalt

Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.

Võtke oma võimalustest viimast. Seda aitavad teha meie veebipõhine navigatsioonisüsteem Navigation Plus või BOSE ja Burmesteri helisüsteemid, mille ideaalne kõla rõhutab teie Cayenne’i erakordsust.

Istmed.

Eesmised kohanduvad sportistmed (18 suunas elektriliselt reguleeritavad) koos mälupaketiga on samuti kõigiti valmis sportlikuks sõiduks. Need tagavad ehtsa võidusõiduemotsiooni ega tee seejuures mingeid järeleandmisi mugavuse osas. Eesmistele komfortistmetele (14 suunas elektriliselt reguleeritavad) saab soovi korral lisaks tellida massaažifunktsiooni, mis pikematel sõitudel reisijail lõõgastuda aitab.

Mitmekülgsus.

Cayenne’i mudelite tüüpiliseks tugevuseks on veel avar sisemus ja mahukas pakiruum, mille suurus tagaistmete allaklappimisel enam kui kaks korda kasvab. Lisaks silmapaistvale mitmekülgsusele leidub ka ohtralt isikupärastamisvõimalusi. Kokkuvõttes on see kõik liiga hea, et lihtsalt üksi sõita.

Neljatsooniline automaatkliimaseade.

Neljatsoonilisel automaatkliimaseadmel on eraldi temperatuuri seadistamine juhi ja eesmise kaasreisija jaoks ning sama võimalus ka tagaistujatele. Aktiivsöe-tolmufilter püüab kinni tahked osakesed, õietolmu ja lõhnad ega lase välisõhus leiduval peentolmul auto sisemusse jõuda.

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM).

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) on teie jaoks helisüsteemi, navigatsiooni ja sideseadmete juhtimiskeskus. Lisaks 12,3-tollisele puutetundlikule ekraanile pakub PCM ka mitmeid liideseid, hääljuhtimissüsteemi ning loomulikult internetiühendust. Võimalik on ka Apple CarPlay kasutamine.

Helisüsteem Burmester 3D High-End Surround.

Summaarne väljundvõimsus 1455 vatti, 21 eraldi signaaliga kõlarit, sealhulgas 400-vatise D-klassi digitaalvõimendiga madalsageduskõlar, kaheribaline kesksüsteem ja rohkem kui 2500 cm2 valjuhääldite koonuste kogupindala, lisaks ruumiline helipilt, mille tekitavad A-piilaritesse paigaldatud kõlarid ja spetsiaalne 3D-algoritm.

Helisüsteem BOSE Surround.

14 kõlarit ja võimendikanalit, sealhulgas eraldi madalsageduskõlar ning 710 vatti väljundvõimsust toovad teieni tasakaalustatud ja tõetruult taasesitatud helimaastiku. BOSE SoundTrue Enhancement Technology tagab veelgi parema helikvaliteedi ja -dünaamika pakitud helifailidele.

Juhiabisüsteemid.

Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.

Porsche InnoDrive* tuvastab kiirusepiiranguid ning tee tõuse-langusi teie marsruudil enne seda, kui te nendeni jõuate. Ning kohandab vastavalt kiirust ja käiguvahetusstrateegiat.
* Porsche InnoDrive’i puhul peab arvestama süsteemi võimalustega. Juht peab oma sõidustiili pidevalt jälgima ja kahtluse korral sekkuma. Juhtimise saab üle võtta piduri- või gaasipedaali vajutamisega.

Esiklaasinäidik.

Vabalt konfigureeritav täisvärviline esiklaasinäidik projitseerib kogu asjakohase sõiduinfo otse juhi vaatevälja.

Porsche täiustatud dünaamiline valgustussüsteem (Porsche Dynamic Light System Plus ehk PDLS Plus).

Porsche täiustatud dünaamiline valgustussüsteem (PDLS Plus) sisaldab ka dünaamilisi kurvitulesid ning navigatsiooniandmetel põhinevat ristmikuvalgustust. Pidevalt sisselülitatud kaugtulede LED-maatriksvalgusvihus lülitatakse vajadusel osa segmente välja, et vältida kaasliiklejate pimestamist. Ka helkurpinnaga liiklusmärgid ei sära nii heledalt ega sega juhti.

Öönägemissüsteem.

Öönägemissüsteemi infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid, aga ka suuri metsloomi juba enne, kui esitulede valgusvihk nendeni jõuab. Juhti hoiatatakse näidikuplokki ilmuva termokujutisega.

Aktiivne parkimisabisüsteem

Aktiivne parkimisabisüsteem* tuvastab vabad parkimiskohad ja mõõdab need automaatselt üle. Kui parkimistingimused sobivad, saate teie käivitada manööverdamise sõidusuunaga paralleelselt või risti asetsevale parkimiskohale. Süsteem võtab üle sõiduki roolimise ning edasi- ja tagasisuunas liikumise.
* Märkus: kirjeldatud funktsioonid abistavad juhti süsteemi võimaluste piires. Juht jääb endiselt vastutavaks ning peab jälgima ümbritsevat liiklust.

Sõidurajal püsimise abisüsteem ja ümberreastumise abisüsteem.

Kui sõidurajal püsimise abisüsteem aitab sõidukit oma rajal hoida, siis ümberreastumise abisüsteem kasutab radaripõhist tehnikat sõiduki taha jääva ala ja vaatevälja pimeala jälgimiseks.

Kokkupõrke- ja pidurdusabi.

Kokkupõrke- ja pidurdusabi tuvastab avariiohtlikku alasse jäävaid sõidukeid, jalakäijaid ja jalgrattureid, hoiatab juhti ja vajadusel käivitab automaatselt ka hädapidurduse.

Porsche Connect.

Porsche Connecti teenuste saadavus ja funktsionaalsus võivad teatud riikides erineda. Saadavuse kohta oma koduriigis leiate täpsemat infot veebilehelt Porsche Connect.

Elektriautondus

Loe lähemalt

Turbo S E-Hybridi mudelid.

Cayenne Turbo S E-Hybridi mudelites ühendatakse ülim suutlikkus mugavuse ning teabe- ja meelelahutusfunktsioonidega. Topeltturboga V8 ja elektrimootori kombinatsioon ei jäta kahtlust sõiduki sportlike geenide osas.

E-Hybrid-mudelid.

Meie Cayenne E-Hybridi mudelid näitavad, et e-autondus on meie vaatevinklist e-suutlikkus, sest jätkusuutlikkuse ja sõidudünaamika kombinatsioon toovad sportautohuvilise näole rõõmsa naeratuse.

Spetsiaalsed elektrilised sõidurežiimid.

Meie E-Hybrid-mudelites kasutatakse sõidurežiimi lülitit ja PCM-i spetsiaalselt nende ajamite jaoks loodud sõidurežiimide valimiseks. Oma Cayenne’i või Cayenne Coupé täielikud võimed saate valla päästa mistahes hetkel.

Laadimine.

Tänu sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesale, praktilisele varustusele ning läbimõeldud laadimisvõimalustele kodus ja teel olles pakume me läbinisti uuenduslikku mobiilsust.
Aga me viime uuendusliku mobiilsuse veelgi kaugemale – sõidukist edasi. Seda kinnitavad sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesa, praktiline laadimisvarustus ning nutikad laadimisvõimalused nii kodus kui ka teel kasutamiseks.

Cayenne GTS

Loe lähemalt

GTS-i kontseptsioon: Rohkem seda, mis teile meeldib.

Nagu kõigi meeldivate asjadega, ei saa sellestki kunagi küllalt. Just seepärast panime Cayenne GTS-i mudelitesse veelgi rohkem Porschet. Et mööda selga jookseks veelgi rohkem külmavärinaid. Et kõhus lendaks veelgi rohkem liblikaid. Et tema lummus oleks veelgi tugevam.

GTS-i põhiomadused.

GTS-i mootorid.

Piisavalt võimsust suurema vabaduse poole pürgida: 4,0-liitrise topeltturboga mootori 338 kW (460 hj) ja 620 Nm tähendavad, et sellest lausa õhkub jõudu, mis aitab teil jõuda oma sihtideni.

Pakett SportDesign.

Silmatorkav esikaitseraud, lävekarbilaiendid ja katusespoiler (ainult Cayenne GTS-il) – need SportDesign-paketi iseloomulikud osad on sportliku suutlikkuse väljenduseks.

Spetsiaalselt GTS-ile häälestatud sportlik väljalaskesüsteem.

Musta värvi sportlik väljalaskesüsteem näeb igati muljetavaldav välja ning selle heli on paika sätitud spetsiaalselt GTS-mudelite tarbeks. Cayenne GTS Coupé puhul on sportlik väljalaskesüsteem osaks kergest sportpaketist ning sellel on keskasendis sportlikud summutiotsad.

Täiustatud veermik.

Kõigil GTS-mudelitel on 20 mm võrra madaldatud terasvedrudega veermik või soovi korral adaptiivne õhkvedrustus, samuti Porsche täiustatud kurvistabiilsuse juhtsüsteem (PTV Plus) sõidudünaamika ja -stabiilsuse juhtimiseks. Porsche aktiivvedrustuse (PASM) häälestus on aga veelgi sportlikum.

GTS-i pidurid.

Võidusõidu hõngu lisavad Cayenne GTS-ile ka punaseks värvitud pidurisadulad. Kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees. Pedaali käik on lühike, rakendumispunkt konkreetne – pidurid on tugevamad ja kohandatud suurematele kiirustele.

GTS-i interjöör.

Spetsiaalselt GTS-ile mõeldud sisekujundusest leiame GTS-i sportistmed (elektriliselt kaheksas suunas reguleeritavad), mille peatugedel on GTS-i logo, nahkpolstri, ulatusliku Alcantara-paketi, mustast matistatud alumiiniumist ehisosade paketi ning mustast matistatud alumiiniumist lävekaitsed kirjaga „Cayenne GTS“. Soovi korral võib interjööri täiendada veel Carmine Red- või Crayon-värvitoonis tepingutega, GTS-i logoga tahhomeetril ja mitmete kontrasttoonis ehisosadega.

Spetsiaalsed GTS-i veljed.

Cayenne GTS-i roolis istudes määrate sõidumarsruudi teie, kuid asfaldile lähemal on 21-tollised satiinmustad RS Spyder Design-veljed need, mis enesekindlalt määratlevad laia rööpme.

GTS-i mootori heli.

Põhivarustuse väline sportlik väljalaskesüsteem.

Nagu emotsionaalne, adrenaliini vallandav helitöö: põhivarustusse kuuluva, väliste summutiotstega sportliku väljalaskesüsteemi heli pakub pulseerivat sarmi igal kilomeetril, sellest õhkub enesekindlat ja väljendusrikast jõudu.

Lisavarustuses kesksete summutiotstega sportlik väljalaskesüsteem.

Lisana pakutava sportliku väljalaskesüsteemiga, millel on kaks keskset summutiotsa, vallandub V8-mootori võimas sümfoonia, kus on ainulaadses harmoonias kõrvuti kiirus, kõla ja kindlustunne. Alati valmis lisapalaks – ja lendstardiks.