Kerimine võimalik

Valitud

Cayenne

  • 272 - 246 g/km
  • 12.1 - 10.8 l/100km
  • 260 / 353; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
  • 248 km/h
Valitud

Cayenne E-Hybrid

  • 42 - 33 g/km
  • 1,8 - 1,5 l/100km
  • 346 / 470; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
  • 254 km/h
  • 30,8 - 28,7 kWh/100 km
  • 66 - 74 km
Valitud

Cayenne S

  • 303 - 282 g/km
  • 13,4 - 12,4 l/100km
  • 349 / 474; 6000 kW/hj, p/min
  • 273 km/h
Valitud

Cayenne S E-Hybrid

  • 39 - 31 g/km
  • 1,7 - 1,4 l/100km
  • 382 / 519 kW/hj, p/min
  • 263 km/h
  • 71 - 78 km

Omadused

Cayenne’i põhiomadused

Loe lähemalt

Üheskoos edasi.

Üle 20 aasta tagasi küsisime endilt, kas sportauto ikka peaks pakkuma rõõmu ainult ühele inimesele. Vastus oli Cayenne. Ja tema muutub tänaseni järjest täiuslikumaks. Inimestele, kes tahavad liikuda mööda enda rada.

Täna büroosse, homme maastikule või ringrajale – Cayenne pakub sõidunaudingut igal teekattel, ja muidugi Porsche ainuomast disaini.

Cayenne’i põhiomadused.

Suutlikkus maanteel ja maastikul

Lisaks mugavusele ja sportlikkusele maanteel tõstavad täiustatud veermikusüsteemid sooritusvõimet ka keerukal maastikul.

Maatriks-LED-esituled.

Põhivarustusse kuuluvates kõrglahutusega maatriks-LED-esituledes on kokku üle 64 000 valguspiksli, mis nüüd funktsionaalsust veelgi lisavad.

Porsche Driver Experience.

Esimest korda Cayenne’i mudelitel: uus haldus- ja näidikukontseptsioon Porsche Driver Experience on loodud eelkõige juhile.

Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.

Teabe- ja meelelahutussüsteemi kuuluvad Apple CarPlay, Spotify, Android Auto ja autosisesed videod laiendavad digivõimalusi. Näiteks voogedastusega vastuvõetavaid videoid saab otse sõidu ajal vaadata eesmise kaasreisija ekraanil.

Juhiabisüsteemid.

Kõiki Cayenne’i mudeleid saab varustada arvukate juhiabisüsteemidega, mis veelgi tõstavad sõidumugavust ja parandavad turvalisust.

Mudelivariandid

Loe lähemalt

Ehe sportauto.

Nii Cayenne kui ka Cayenne Coupé hiilgavad oma silmapaistva välimuse ja muljetavaldava suutlikkusega ning mõlemas on kuni viis istekohta. Kas te oma järgmisel seiklusel võtate koos sõpradega istet Cayenne’is või eelistate Coupé legendaarseid vorme, on puhtalt isiklike maitse-eelistuste küsimus. Kuid üks ühine joon meie kahel suuremal mudelil on: nagu iga Porsche, on needki eelkõige sportautod.

Mudelivariandid.

E-Hybrid

Segu jätkusuutlikkusest ja sõidudünaamikast toob naeratuse iga sportautohuvilise näole. Sest neid ootab ees võistlusrajalt pärit hübriidtehnika – ja ruumi jätkub kogu perele.

S

Olgu rataste all võistlusrada või maantee, olgu see puhkusereis või argisõit – mitmekülgse Porsche Cayenne S-i roolis tunnete alati tema lummust ja mõnu sportlikust sõidust.

Veermikusüsteemid

Loe lähemalt

Veermikusüsteemid.

Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).

PASM on elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem, mis kuulub kõigil Cayenne’i mudelitel põhivarustusse. See juhib aktiivselt ja pidevalt amortisaatorite parameetreid sõltuvalt teeoludest ja sõidurežiimist. Kere kõigub vähem ja seetõttu autos on mugavam istuda. Saadaval on neli seadistust: Normal, Sport, Sport Plus ja maastikule mõeldud Off-road.

Adaptiivne õhkvedrustus.

Täiustatud adaptiivne õhkvedrustus on kahekambriliste õhkvedrudega, mis kannavad kogu auto kaalu. See tagab veelgi parema mugavuse ja sportlikkuse kombinatsiooni, säilitades samal ajal sõidumugavust. Tasakaalustussüsteem aitab hoida kere kõrgust ühel tasemel. Kere kõrgust seadistades saab vajadusel muuta kliirensit näiteks maastikusõidu puhuks. Auto tagaosa saab samuti alla lasta, hõlbustamaks juurdepääsu pakiruumile.

Veermik.

Vahet pole, kas istute juhikohal või reisija istmel: sõit Porschega peab tunduma nagu sport, pakkudes samal ajal ka kõiki mugavusi. Cayenne’i mudelid saavutavad selle tasakaalu kergesti: tänu täiustatud veermikule ja tehnikale, mis kohandab veermikku sihipärase kasutamise – kasvõi maastikusõidu – tarvis veelgi paremini. Olgu näiteks adaptiivne õhkvedrustus, tagarattaroolimine ja kere põikkallet stabiliseeriv Porsche dünaamilise veermikuhalduse aktiivsüsteem (PDCC).

Pidurid.

Seepärast ongi kõik Cayenne’i mudelid varustatud pidurisüsteemiga, kuhu kuuluvad kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad taga. Ühes tükis valmistamine tagab väga mõõtmete kõrge stabiilsuse. Pidurite rakendumispunkt on täpselt tunnetatav ja pidurdusmaa muljetavaldavalt lühike.

Suutlikkus

Loe lähemalt

Cayenne

3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor.

Tõhus 3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor on varustatud silindriridade vahel asuva kahekambrilise turboülelaaduriga ning arendab 260 kW (353 hj). Maksimaalne pöördemoment 500 Nm on saadaval vahemikus 1450 kuni 4500 p/min.

Cayenne E-Hybrid

3,0-liitrine turboülelaaduriga V6-mootor koos 130 kW elektrimootoriga.

Väikese kütusekulu ja maksimaalse suutlikkuse nimel arendab 224 kW (304 hj) sisepõlemismootor suurimat pöördemomenti vahemikus 1400–4800 p/min. 130 kW (176 hj) elektrimootor lisab jõudu veelgi. Süsteemivõimsus on 346 kW (470 hj) ning summaarne pöördemoment 700 Nm.

Cayenne S

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor.

Topeltturboga V8-mootor arendab röögatud 349 kW (474 hj). Maksimaalne pöördemoment 600 Nm on saadaval vahemikus 2000 kuni 6000 p/min.

Käigukast.

8-käiguline Tiptronic S.

Cayenne’i mudelite 8-käiguline Tiptronic S vähendab kütusekulu tänu oma laiale ülekandearvude vahemikule, võimendades sellega nii mugavust kui ka kiirusomadusi. 8-käiguline Tiptronic S vahetab käike automaatselt ning kohandub teie sõidustiiliga.

Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).

Aktiivne nelikveosüsteem Porsche Traction Management (PTM) pakub nii optimaalset külgkiirendust kui ka parimat võimalikku veojõu jaotust. Vajaliku maastikusõidurežiimi valite teie, kasutades PCM-il pakutavaid võimalusi nagu „kruus“ või „pori“. Nõlvadest laskumisel hoiab Porsche mägipidur (PHC) kiirust ühtlasena vahemikus 3 kuni 30 km/h.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).

PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja elektrooniliselt reguleeritava tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.

 

Cayenne

Maastikusõiduomadused

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus                                                                       500 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                          475 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                               530 mm

Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus                                                                                            25,2° – 22,1°

Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                               23,9° – 21,0°

Ülesõidunurk, terasvedrustus                                                                                                                               18,9°

Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                                                  17,2°

Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                                      21,2°

Maksimaalne kliirens, terasvedrustus                                                                                                            212 mm

Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                               193 mm

Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                    238 mm

Mahud

Pakiruumi maht, tagumine V210-2                                                                                                                      698 l

Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga)                                                                                                        1708 l

Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani)                                                                                             772 l

Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni)                                                                                              1708 l

 

Cayenne E-Hybrid

Maastikusõiduomadused

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus                                                                       250 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                          225 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                               280 mm

Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus                                                                                             25,6° – 21,9°

Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                23,7° – 20,6°

Ülesõidunurk, terasvedrustus                                                                                                                               18,7°

Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                                                  16,9°

Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                                      20,9°

Maksimaalne kliirens, terasvedrustus                                                                                                            208 mm

Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                               188 mm

Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                    233 mm

Mahud

Pakiruumi maht, tagumine V210-2                                                                                                                      545 l

Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga)                                                                                                        1563 l

Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani)                                                                                             627 l

Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni)                                                                                              1563 l

Kütusepaak                                                                                                                                                                 75 l

 

Cayenne S

Maastikusõiduomadused

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus                                                                       500 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                          475 mm

Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                               530 mm

Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus                                                                                            25,3° – 22,1°

Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                               23,3° – 21,0°

Ülesõidunurk, terasvedrustus                                                                                                                               18,8°

Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                                                  17,2°

Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                                      21,2°

Maksimaalne kliirens, terasvedrustus                                                                                                            210 mm

Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus                                                                               193 mm

Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus                                                                    238 mm

Mahud

Pakiruumi maht, tagumine V210-2                                                                                                                      698 l

Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga)                                                                                                        1708 l

Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani)                                                                                             772 l

Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni)                                                                                              1708 l

Kütusepaak                                                                                                                                                                  90 l

E-Performance

Loe lähemalt

Elektrimootor.

Cayenne E-Hybridi suur süsteemivõimsus (346 kW / 470 hj) saavutatakse 3,0-liitrise V6-turbomootori ja uue, 130 kW (176 hj) võimsusega elektrimootori koostöös. Elektrimootori oluliselt kasvanud võimsus tagab ühelt poolt suurepärased sõiduomadused elektrirežiimis, pakkudes samal ajal sisepõlemismootorile rohkem toetust näiteks kiirendamisel. Elektrimootorit toidab uus sõiduaku mahutavusega 25,9 kWh.

E-Hybrid.

Cayenne E-Hybridi mudelitel on uue põlvkonna akud, mis tagavad suurema elektrijõul saavutatava sõiduulatuse.

Spetsiaalsed elektrilised sõidurežiimid.

Meie E-Hybrid-mudelites kasutatakse sõidurežiimi lülitit ja PCM-i spetsiaalselt nende ajamite jaoks loodud sõidurežiimide valimiseks. Oma Cayenne’i või Cayenne Coupé täielikud võimed saate valla päästa mistahes hetkel.

Laadimine.

Tänu sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesale, praktilisele varustusele ning läbimõeldud laadimisvõimalustele kodus ja teel olles pakume me läbinisti uuenduslikku mobiilsust.
Aga me viime uuendusliku mobiilsuse veelgi kaugemale – sõidukist edasi. Seda kinnitavad sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesa, praktiline laadimisvarustus ning nutikad laadimisvõimalused nii kodus kui ka teel kasutamiseks.

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor Cayenne S-ile

Loe lähemalt

4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor Cayenne S-ile.

Cayenne S-i jõuallikaks on värskelt väljatöötatud 4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor maksimaalse võimsusega 349 kW (474 hj) ja pöördemomendiga 600 Nm. V8-mootoritele on omane erakordne võimsus, suur pöördemoment, peaaegu vibratsioonivaba töö ja iseloomulik heli.

Järgmised sammud

See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.

Broneerige proovisõitVõtke meiega ühendust  Porsche Finder