Kerimine võimalik
Cayenne

- 272 - 246 g/km
- 12.1 - 10.8 l/100km
- 260 / 353; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
- 248 km/h
Cayenne E-Hybrid

- 42 - 33 g/km
- 1,8 - 1,5 l/100km
- 346 / 470; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
- 254 km/h
- 30,8 - 28,7 kWh/100 km
- 66 - 74 km
Cayenne S

- 303 - 282 g/km
- 13,4 - 12,4 l/100km
- 349 / 474; 6000 kW/hj, p/min
- 273 km/h
Cayenne S E-Hybrid

- 39 - 31 g/km
- 1,7 - 1,4 l/100km
- 382 / 519 kW/hj, p/min
- 263 km/h
- 71 - 78 km
Omadused
Cayenne’i põhiomadused
Loe lähemalt
Üheskoos edasi.
Üle 20 aasta tagasi küsisime endilt, kas sportauto ikka peaks pakkuma rõõmu ainult ühele inimesele. Vastus oli Cayenne. Ja tema muutub tänaseni järjest täiuslikumaks. Inimestele, kes tahavad liikuda mööda enda rada.
Täna büroosse, homme maastikule või ringrajale – Cayenne pakub sõidunaudingut igal teekattel, ja muidugi Porsche ainuomast disaini.
Cayenne’i põhiomadused.
Suutlikkus maanteel ja maastikul
Lisaks mugavusele ja sportlikkusele maanteel tõstavad täiustatud veermikusüsteemid sooritusvõimet ka keerukal maastikul.
Maatriks-LED-esituled.
Põhivarustusse kuuluvates kõrglahutusega maatriks-LED-esituledes on kokku üle 64 000 valguspiksli, mis nüüd funktsionaalsust veelgi lisavad.
Porsche Driver Experience.
Esimest korda Cayenne’i mudelitel: uus haldus- ja näidikukontseptsioon Porsche Driver Experience on loodud eelkõige juhile.
Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.
Teabe- ja meelelahutussüsteemi kuuluvad Apple CarPlay, Spotify, Android Auto ja autosisesed videod laiendavad digivõimalusi. Näiteks voogedastusega vastuvõetavaid videoid saab otse sõidu ajal vaadata eesmise kaasreisija ekraanil.
Juhiabisüsteemid.
Kõiki Cayenne’i mudeleid saab varustada arvukate juhiabisüsteemidega, mis veelgi tõstavad sõidumugavust ja parandavad turvalisust.
Mudelivariandid
Loe lähemalt
Ehe sportauto.
Nii Cayenne kui ka Cayenne Coupé hiilgavad oma silmapaistva välimuse ja muljetavaldava suutlikkusega ning mõlemas on kuni viis istekohta. Kas te oma järgmisel seiklusel võtate koos sõpradega istet Cayenne’is või eelistate Coupé legendaarseid vorme, on puhtalt isiklike maitse-eelistuste küsimus. Kuid üks ühine joon meie kahel suuremal mudelil on: nagu iga Porsche, on needki eelkõige sportautod.
Mudelivariandid.
E-Hybrid
Segu jätkusuutlikkusest ja sõidudünaamikast toob naeratuse iga sportautohuvilise näole. Sest neid ootab ees võistlusrajalt pärit hübriidtehnika – ja ruumi jätkub kogu perele.
S
Olgu rataste all võistlusrada või maantee, olgu see puhkusereis või argisõit – mitmekülgse Porsche Cayenne S-i roolis tunnete alati tema lummust ja mõnu sportlikust sõidust.
Veermikusüsteemid
Loe lähemalt
Veermikusüsteemid.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).
PASM on elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem, mis kuulub kõigil Cayenne’i mudelitel põhivarustusse. See juhib aktiivselt ja pidevalt amortisaatorite parameetreid sõltuvalt teeoludest ja sõidurežiimist. Kere kõigub vähem ja seetõttu autos on mugavam istuda. Saadaval on neli seadistust: Normal, Sport, Sport Plus ja maastikule mõeldud Off-road.
Adaptiivne õhkvedrustus.
Täiustatud adaptiivne õhkvedrustus on kahekambriliste õhkvedrudega, mis kannavad kogu auto kaalu. See tagab veelgi parema mugavuse ja sportlikkuse kombinatsiooni, säilitades samal ajal sõidumugavust. Tasakaalustussüsteem aitab hoida kere kõrgust ühel tasemel. Kere kõrgust seadistades saab vajadusel muuta kliirensit näiteks maastikusõidu puhuks. Auto tagaosa saab samuti alla lasta, hõlbustamaks juurdepääsu pakiruumile.
Veermik.
Vahet pole, kas istute juhikohal või reisija istmel: sõit Porschega peab tunduma nagu sport, pakkudes samal ajal ka kõiki mugavusi. Cayenne’i mudelid saavutavad selle tasakaalu kergesti: tänu täiustatud veermikule ja tehnikale, mis kohandab veermikku sihipärase kasutamise – kasvõi maastikusõidu – tarvis veelgi paremini. Olgu näiteks adaptiivne õhkvedrustus, tagarattaroolimine ja kere põikkallet stabiliseeriv Porsche dünaamilise veermikuhalduse aktiivsüsteem (PDCC).
Pidurid.
Seepärast ongi kõik Cayenne’i mudelid varustatud pidurisüsteemiga, kuhu kuuluvad kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad taga. Ühes tükis valmistamine tagab väga mõõtmete kõrge stabiilsuse. Pidurite rakendumispunkt on täpselt tunnetatav ja pidurdusmaa muljetavaldavalt lühike.
Suutlikkus
Loe lähemalt
Cayenne
3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor.
Tõhus 3,0-liitrine turboülelaadimisega V6-mootor on varustatud silindriridade vahel asuva kahekambrilise turboülelaaduriga ning arendab 260 kW (353 hj). Maksimaalne pöördemoment 500 Nm on saadaval vahemikus 1450 kuni 4500 p/min.
Cayenne E-Hybrid
3,0-liitrine turboülelaaduriga V6-mootor koos 130 kW elektrimootoriga.
Väikese kütusekulu ja maksimaalse suutlikkuse nimel arendab 224 kW (304 hj) sisepõlemismootor suurimat pöördemomenti vahemikus 1400–4800 p/min. 130 kW (176 hj) elektrimootor lisab jõudu veelgi. Süsteemivõimsus on 346 kW (470 hj) ning summaarne pöördemoment 700 Nm.
Cayenne S
4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor.
Topeltturboga V8-mootor arendab röögatud 349 kW (474 hj). Maksimaalne pöördemoment 600 Nm on saadaval vahemikus 2000 kuni 6000 p/min.
Käigukast.
8-käiguline Tiptronic S.
Cayenne’i mudelite 8-käiguline Tiptronic S vähendab kütusekulu tänu oma laiale ülekandearvude vahemikule, võimendades sellega nii mugavust kui ka kiirusomadusi. 8-käiguline Tiptronic S vahetab käike automaatselt ning kohandub teie sõidustiiliga.
Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).
Aktiivne nelikveosüsteem Porsche Traction Management (PTM) pakub nii optimaalset külgkiirendust kui ka parimat võimalikku veojõu jaotust. Vajaliku maastikusõidurežiimi valite teie, kasutades PCM-il pakutavaid võimalusi nagu „kruus“ või „pori“. Nõlvadest laskumisel hoiab Porsche mägipidur (PHC) kiirust ühtlasena vahemikus 3 kuni 30 km/h.
Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).
PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja elektrooniliselt reguleeritava tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.
Cayenne
Maastikusõiduomadused
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus 500 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus 475 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 530 mm
Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus 25,2° – 22,1°
Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus 23,9° – 21,0°
Ülesõidunurk, terasvedrustus 18,9°
Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus 17,2°
Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 21,2°
Maksimaalne kliirens, terasvedrustus 212 mm
Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus 193 mm
Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 238 mm
Mahud
Pakiruumi maht, tagumine V210-2 698 l
Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga) 1708 l
Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani) 772 l
Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni) 1708 l
Cayenne E-Hybrid
Maastikusõiduomadused
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus 250 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus 225 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 280 mm
Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus 25,6° – 21,9°
Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus 23,7° – 20,6°
Ülesõidunurk, terasvedrustus 18,7°
Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus 16,9°
Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 20,9°
Maksimaalne kliirens, terasvedrustus 208 mm
Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus 188 mm
Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 233 mm
Mahud
Pakiruumi maht, tagumine V210-2 545 l
Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga) 1563 l
Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani) 627 l
Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni) 1563 l
Kütusepaak 75 l
Cayenne S
Maastikusõiduomadused
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, terasvedrustus 500 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, normaalkõrgusel õhkvedrustus 475 mm
Maksimaalne kõrgus veetundlike osadeni, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 530 mm
Pealesõidunurk ees/taga, terasvedrustus 25,3° – 22,1°
Pealesõidunurk ees/taga, normaalkõrgusel õhkvedrustus 23,3° – 21,0°
Ülesõidunurk, terasvedrustus 18,8°
Ülesõidunurk, normaalkõrgusel õhkvedrustus 17,2°
Ülesõidunurk, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 21,2°
Maksimaalne kliirens, terasvedrustus 210 mm
Maksimaalne kliirens, normaalkõrgusel õhkvedrustus 193 mm
Maksimaalne kliirens, maastikusõidukõrgusel õhkvedrustus 238 mm
Mahud
Pakiruumi maht, tagumine V210-2 698 l
Avatud pakiruumi maht (esiistmete taga) 1708 l
Avatud pakiruumi maht (tagaistmete ülaservani) 772 l
Pakiruumi suurim maht (esiistmete taga, laeni) 1708 l
Kütusepaak 90 l
E-Performance
Loe lähemalt
Elektrimootor.
Cayenne E-Hybridi suur süsteemivõimsus (346 kW / 470 hj) saavutatakse 3,0-liitrise V6-turbomootori ja uue, 130 kW (176 hj) võimsusega elektrimootori koostöös. Elektrimootori oluliselt kasvanud võimsus tagab ühelt poolt suurepärased sõiduomadused elektrirežiimis, pakkudes samal ajal sisepõlemismootorile rohkem toetust näiteks kiirendamisel. Elektrimootorit toidab uus sõiduaku mahutavusega 25,9 kWh.
E-Hybrid.
Cayenne E-Hybridi mudelitel on uue põlvkonna akud, mis tagavad suurema elektrijõul saavutatava sõiduulatuse.
Spetsiaalsed elektrilised sõidurežiimid.
Meie E-Hybrid-mudelites kasutatakse sõidurežiimi lülitit ja PCM-i spetsiaalselt nende ajamite jaoks loodud sõidurežiimide valimiseks. Oma Cayenne’i või Cayenne Coupé täielikud võimed saate valla päästa mistahes hetkel.
Laadimine.
Tänu sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesale, praktilisele varustusele ning läbimõeldud laadimisvõimalustele kodus ja teel olles pakume me läbinisti uuenduslikku mobiilsust.
Aga me viime uuendusliku mobiilsuse veelgi kaugemale – sõidukist edasi. Seda kinnitavad sõiduki optimaalselt integreeritud laadimispesa, praktiline laadimisvarustus ning nutikad laadimisvõimalused nii kodus kui ka teel kasutamiseks.
4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor Cayenne S-ile
Loe lähemalt
4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor Cayenne S-ile.
Cayenne S-i jõuallikaks on värskelt väljatöötatud 4,0-liitrine topeltturboga V8-mootor maksimaalse võimsusega 349 kW (474 hj) ja pöördemomendiga 600 Nm. V8-mootoritele on omane erakordne võimsus, suur pöördemoment, peaaegu vibratsioonivaba töö ja iseloomulik heli.
Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.