Kerimine võimalik

Valitud

Uus Macan

  • 243 - 228 g/km
  • 10,7 - 10,1 l/100km
  • 195 / 265; 5000 - 6500 kW/hj, p/min
  • 232 km/h
Valitud

Uus Macan S

  • 265 - 251 g/km
  • 11,7 - 11,1 l/100km
  • 280 / 380; 5200 - 6700 kW/hj, p/min
  • 259 km/h
Valitud

Uus Macan GTS

  • 265 - 255 g/km
  • 11,7 - 11,3 l/100km
  • 324 / 440; 5700 - 6600 kW/hj, p/min
  • 272 km/h

Omadused

Veelgi rohkem Macan.

Loe lähemalt

Viis ust, viis istet, aga ikkagi võrratu ja peatumatu. Ka värskeima põlvkonna Macan on ja jääb sportautoks kompaktsete linnamaasturite seas. Porsche geenid on hetkeliselt tuvastatavad kaarjast katusejoonest, mis annab Macanile iseloomulikud sportauto piirjooned.

Põhiomadused

  • Esikaitseraud koos uue disaini saanud spoileriga.
  • Iseloomulikud Macani küljeliistud, samuti uue disainiga.
  • Uue kujuga tagaosa koos musta difuusoriga.
  • Advanced Cockpit tagab modernse, Porschele tüüpilise juhtimiskontseptsiooni.
  • Uue põlvkonna roolid: uuendatud roolid tagavad täiusliku kontrolli ja käehaarde ning võimaldavad käiguvahetuslabade abil käsitsi käike vahetada.
  • Uued mootorid pakuvad endiselt eht-sportautolikku suutlikkust.
  • Erinevad mootorid, sama põhimõte: 2,0-liitrine neljasilindriline turboülelaadimisega reasmootor ja 2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor töötavad tõhusalt, arendades silmapaistvat võimsust ja pöördemomenti.
  • 7-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK) tagab automaatrežiimis silmapilkse ja optimaalse käiguvaliku, ent kui te soovite juhtimise enda kätte võtta, on käsitsi käiguvahetused täpsed ja rahuldustpakkuvad.
  • Aktiivtoetusega parkimisabisüsteem.
  • Lisavarustusse kuuluv uus parkimisabisüsteem otsib ja tuvastab sobivad parkimiskohad ning nupuvajutuse peale võtab roolipööramise üle parkimiskohale sisenemisel ja sealt väljumisel.

Disain

Loe lähemalt

Massi seast silma paistes.

Kas olla üks paljudest või üks, kes paljudest silma paistab? Sellist küsimust ei teki Porsche disaineritel, Porsche katusejoone loojatel. Oleme neid jõulisi, dünaamilisi proportsioone aastakümneid lihvinud. Arendame neid edasi. Kohandame neid väljakutseid täis eluga. Tulemus on midagi palju enamat kui sportlikud linnamaasturid. Need on ainulaadsed karakterid. Macani mudelid.

Macani „näolt“ võib leida uue elemendi – uudse disainiga esikaitseraua koos selle laiust rõhutava tiivaga.

Esikaitseraua disain sai uue tõlgenduse. Selle kuju avaldab muljet täiesti uue disainielemendiga, mis sportlikul moel rõhutab sõiduki laiust – niinimetatud tiivaga. Ehkki see on harmooniliselt integreeritud õhuvõtuavadega, paistab ta ikkagi silma.

Macani tuttavat näoilmet on hoolikalt ümber tõlgendatud, rõhutades võrreldamatuid piirjooni ja sportauto iseloomu. Uudse disainiga esispoiler tõuseb värskena esile ning integreerub täiuslikult külgmiste õhuvõtuavadega.

Macani geenid: dünaamilised, uuendatud disainiga küljeliistud.

Ustel asuvad küljeliistud on ühed Macani disainigeenide eritunnused. Eristumise nimel said need uue värvi ja kuju.

Iseloomulik Porsche tagaosa – nüüd veelgi eripärasem.

Ümbertehtud tagaosas ulatub must difuusoriosa kõrgemale, andes uutele Macani mudelitele veelgi sportlikuma välimuse. Tüüpilised Porsche disainielemendid – reljeefsed rattakoopad ja tagumine LED-valgusliist.

Rohkem kui vaid pelgalt Macani mudelid – iseloomulikud karakterid.

Macanile paigaldatakse 19-tollised Macani veljed. Küljeliistud on värvitoonis Lava Black ja nende pind 3D-tekstuuriga. Esikaitseraua spoiler on kerevärvi. Macan S saab 20-tollised Macan S-i veljed värvitoonis Dark Titanium. Küljeliistud on värvitoonis Lava Black ja nende pind 3D-tekstuuriga. Esikaitseraua spoiler on kerevärvi, iseloomulikud topelt-summutiotsad aga hõbedased.
Macan GTS-ile paigaldatakse 21-tollised satiinmustad veljed RS Spyder Design. Selle auto küljeliistud on satiinmustad ning neid kaunistab läikivmust GTS-i logo. Esikaitseraua spoiler on värvitud mattmustaks, esi- ja tagakaitseraua täiendavad detailid on aga kerevärvi.

Kõrgtehnoloogia kohtub klassikalise sportautotundega: Porsche Advanced Cockpit.

Juhtimiskontseptsioon Porsche Advanced Cockpit on edumeelne – selle kaldus keskkonsool toob kõik juhtseadised juhi sõrmede alla. Kasutajaliidese Direct Touch Control pind meenutab klaasi ning seal paiknevad puutetundlikud nupud otsejuurdepääsuks kõige tähtsamatele funktsioonidele. Kõrglahutusega 10,9-tolline puutetundlik ekraan on integreeritud armatuurlaua sisse.

Kuidas nimetada sportautos asuvat kella? Ajanäitajaks.

Kvaliteetne analoogkell armatuurlaua keskel on Macanis uus nähtus. See juhib tähelepanu ajale – millega sportautod on võidelnud algusest peale.

Sportauto geenid teie sõrmede all.

Keskel asuva tahhomeetri disain on pärit legendaarselt 911-lt. Uued roolid tagavad täiusliku kontrolli ja käehaarde ning võimaldavad käiguvahetuslabade abil käsitsi käike vahetada.

Julgus erineda.

Laiendatud nahksisu juurde pakume lisana kerevärvile vastavaid kontrastipakette, mis annavad interjöörile uusi ja harmoneeruvaid värvivarjundeid.

Mugavus

Loe lähemalt

Mugavustsoon juhuks, kui olete oma mugavustsoonist väljas.

Macani interjöör on süntees kompaktsest linnamaasturist ja sportautost. Eesmiste sportistmete kõrgem asend on siiski ümbritsetud sportautoliku juhikohaga, tagades parema väljavaate ja tänu täiuslikule ergonoomikale ka parema kontrolli olukorra üle.

Pakiruum.

Pakiruumile pääseb hõlpsasti ligi tänu automaatsele tagaluugile ning selle mahu saab poolitatud tagaistet kokku klappides kasvatada 488 liitrilt 1503 liitrini. Siis on teie päralt ideaalne ruum mitmesuguste vaba aja ettevõtmiste tarvis.

Katusetransport.

Lisavarustuses sisalduvad katusereelingud sulanduvad harmooniliselt sõiduki dünaamilisse disaini ning võimaldavad võtta kasutusele samuti lisana pakutava katusetranspordi süsteemi. Moodulid on saadaval Porsche Tequipmenti tarvikute valikus.

Pukseerimine.

Lisade hulka kuuluv haakeseadme süsteem on mõeldud suure pukseerimisvõimsuse tarvis ning see varustatakse 13-klemmilise pistikupesaga. Samuti võib haakeseadmele paigaldada jalgrattahoidiku kuni kahe jalgratta tarvis.

 

Istmed.

Elektriliselt 8 suunas reguleeritavad komfortistmed.

8 suunas reguleeritavatel komfortistmetel saab nii juhi kui ka kaasreisija poolel elektriliselt seadistada kõrgust, istmepadja ja seljatoe nurka ning kaugust, pakkumaks madalat ja sportlikku istumisasendit.

14 suunas seadistatavad mälupaketiga komfortistmed.

Need istmed pakuvad nii juhile kui ka kaasreisijale võimalust elektriliselt seadistada istmepadja kaugust ja nimmetuge (neljas suunas), samuti roolisamba ja peeglivalgusti elektrilist reguleerimist. Eraldi saab salvestada nii juhi kui ka eesmise kaasreisija istmete seadistusi.

18 suunas seadistatavad mälupaketiga adaptiivsed sportistmed.

Sileda töötlusega nahk ja kõrgemate küljepolstritega rõhutatud kontuurid tagavad ülima mugavuse ja sportlikkuse. Mälupaketi kõrval on olemas ka võimalus reguleerida eesmiste istmepatjade ja seljatugede küljepolstreid. Lisaks iseloomulik õmbluste muster nii esi- kui ka tagaistmetel.

 

Helisüsteemid.

Helipakett Plus.

Helipakett Plus kuulub Macani mudelitel põhivarustusse ning tagab täiusliku heli oma 10 kõlari ja 150-vatise väljundvõimsusega. Sõiduki siseruumi akustika on PCM-i integreeritud võimenditega optimaalselt sobitatud juhi ja reisijate tarbeks.

Helisüsteem BOSE Surround.

Selle ruumilise heliga süsteemi 14 kõlarit, sealhulgas bassikõlar ja keskkõlar, 14 kanaliga võimendi ning 665-vatine summaarne väljundvõimsus loovad muljetavaldava kuulamiskogemuse – SoundTrue Enhancement Technology võimaldab seda isegi pakitud failivormingute nagu MP3 korral.

Helisüsteem Burmester High-End Surround.

Tipptasemel kodusest helisüsteemist Macani, piiramatu kuulamisnaudingu nimel: 16 võimendikanalit tagavad kokku rohkem kui 1000-vatise väljundvõimsuse 16 kõlari kaudu, mille hulka kuulub ka 300-vatise D-klassi võimendiga aktiiv-bassikõlar.

 

Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) ja selle kõrglahutusega 10,9-tolline puutetundlik ekraan on teie sõiduki juhtimiskeskus. Tänu värsketele online-kaartidele ja reaalajas liiklusinfole jõuate oma sihtkohta veelgi kiiremini. Juhtmeta Apple CarPlay võimaldab teil sõidu ajal kasutada mitmesuguseid rakendusi. Porsche Connecti rakendusega saate sünkroniseerida sihtkohti ja kalendri sissekandeid ning kasutada voogedastusteenuseid, näiteks Amazon Musicut. Rakenduse Porsche Car Connect kaugteenustega võite juhtida oma Macani teatud funktsioone*.

Esituled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS).

Põhivarustuse LED-esituled koos PDLS-iga tagavad tee optimaalse valgustatuse igal ajahetkel. Eksimatult Porsche: neljapunkti-päevasõidutuled ja neljapunkti-pidurituled. Teie käsutuses on ka dünaamilised ja staatilised kurvituled, kiirusetundlik esitulede ulatuse reguleerimine ja halva ilma funktsioon.

Esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (Porsche Dynamic Light System Plus ehk PDLS Plus)

PDLS Plus sisaldab ümbruse paremaks valgustamiseks veel esitulede dünaamilist ümberlülitamist ning navigatsiooniandmetel põhinevat ristmikuabi funktsiooni. Nii märkate enda ümber toimuvat veelgi varem.

 

Juhiabisüsteemid.

Aktiivtoetusega parkimisabisüsteem.

Lisana pakutav uus parkimisabisüsteem on ideaalne kaaslane linnadžunglites. See otsib ja tuvastab sobilikke parkimiskohti ning nupuvajutuse peale võtab ka roolimise enda hooleks. Nii on märgatavalt mugavam tagurdada sõidusuunaga risti või paralleelselt asuvatele parkimiskohtadele.

Adaptiivne püsikiirushoidik (ACC).

Süsteemi võimaluste piires muudab see kiirust automaatselt vastavalt eesliikuva sõiduki kiirusele – kuni sõiduki peatumiseni. Kokkupõrget teiste sõidukitega saab süsteemi võimaluste piires vältida hoiatuse või pidurite rakendamisega.

Sõidurajal püsimise abisüsteem ja ümberreastumise abisüsteem.

Ümberreastumise abisüsteem jälgib sõiduki taha jäävat ala ja vaatevälja pimealasid. Ning hoiatab tagant kiiresti lähenevate või vaatevälja pimealasse jäävate sõidukite eest. Sõidurajal püsimise abisüsteem suudab sõiduki automaatselt oma sõiduraja keskele tagasi juhtida.

Parkimisabisüsteemid.

Parkimisabisüsteemi kõrval aitab lisana pakutav tagurduskaamera lihtsustada tagurdamist ja manööverdamist, kuvades PCM-i ekraanile kaamerapilti ja dünaamilisi abijooni. Lisavarustusse kuuluva lähiümbruse ülevaate puhul moodustavad neli kaamerat sõiduki linnulennuvaate.

Suutlikkus

Loe lähemalt

Soovite adrenaliini voolama saada? Pole probleemi. Macan süstib endorfiine teie igapäevaellu. Seda sõidukit iseloomustab Porschele tüüpiline dünaamika, võimsad kiirekäigulised mootorid, eeskujulik veojõu jaotus nelikveosüsteemi kaudu ja väljapaistev juhitavus, mida lisana saadaolevate süsteemidega võib veelgi täpsemaks muuta.

 

Mootorid.

Macan

2,0-liitrine turboga neljasilindriline reasmootor. Uus mootor saavutab oma väikesest kogust maksimaalse võimsuse. Seda iseloomustavad suur pöördemoment ja tõhusus.

Macan S

2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor on Macan S-i mudelitel uudiseks ning on mõeldud tagama sundimatut veojõudu ja silmapilkset reaktsiooni ehtsa kuuesilindrilise helitaustaga.

Macan GTS

2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor. 440 hobujõuni tõstetud võimsusega vallandab Macan GTS-i 2,9-liitrise töömahuga topeltturboga V6-mootor oma katkematu suutlikkuse ja emotsionaalse akustika.

 

Porsche Doppelkupplung (PDK).

Põhivarustuse 7-käiguline PDK tagab automaatrežiimis äärmiselt kiired käiguvahetused ilma veojõu ülekannet katkestamata. Või eelistate käike käsitsi vahetada? Roolil asuvate käiguvahetuslabadega pole see probleem.

Küsimus pole ainult punktist A punkti B jõudmises, vaid ka kõiges sinna vahele jäävas. Enamikule inimestele on tee lihtsalt hall asfalt. Porsche juhtidele on see aga mänguväljak. Sportliku häälestusega veermik ühendab teid teepinnaga ja laseb seda hästi tunda. Porsche tehnika, näiteks õhkvedrustus, tugevdavad seda tunnet veelgi. Sest mitte miski ei sõida nagu Porsche, välja arvatud muidugi Porsche.

 

Veermik.

Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).

Elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga aktiivne nelikvedu (PTM) võimaldab veojõu vaba ümberjaotamist mõlema veosilla vahel. Nii tagatakse suurepärane haarduvus, vilgas suutlikkus ja turvalisus isegi ebasoodsates oludes.

Õhkvedrustus.

Lisavarustusse kuuluv õhkvedrustus koos PASM-i adaptiivamortisaatoritega annab Macanile silmapaistva mugavuse ja kompromissitu dünaamilise suutlikkuse. Kolmejärguline automaatne kere kõrguse/kliirensi reguleerimine võimaldab kohandamist paljude sõiduoludega. Täiendav laadimiskünnise kõrguse juhtimine lihtsustab ligipääsu pakiruumile.

Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).

PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtsüsteem. See reguleerib amortiseerivat jõudu sõltuvalt hetkel valitsevatest teeoludest ja sõidustiilist. Kolm programmi – Normal, Sport ja Sport Plus – võimaldavad sõltuvalt sõiduoludest rõhutada kas mugavust või sõidudünaamikat.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).

PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust eriti kurvide läbimisel. Tänu veojõu ümberjaotamisele tagarataste vahel ja elektrooniliselt juhitavale tagumisele diferentsiaalilukustusele paranevad nii roolimistäpsus kui ka haardumine kurvides.

Maastikurežiim.

Kõik asjassepuutuvad süsteemid lülituvad maastikul liikumiseks mõeldud programmile, mis optimeerib rataste haardumist. Selle tulemusena kohandub teie Macan optimaalselt maastikusõiduks, paranevad juhitavus ja turvalisus lahtisel pinnasel.

Sport Chrono-pakett.

Lisavarustusena pakutav Sport Chrono-pakett võimaldab veermikku, mootorit ja jõuülekannet veelgi sportlikumaks häälestada. Sõidurežiimi uue disainiga lüliti koos Sport Response-nupuga asub roolirattal ning laseb valida nelja sõidurežiimi vahel: Normal, Sport, Sport Plus ja Individual. Sport Response-nupp tagab mootori ja jõuülekande maksimaalse suutlikkuse 20 sekundiks. Paigaltvõtufunktsioon kindlustab maksimaalse kiirenduse paigaltstardist.

 

Pidurid.

Uue Macani mudelite hiigelsuured pidurid on täpselt häälestatud optimaalse suutlikkuse saavutamiseks isegi pideval kasutamisel. Tüüpilised iseloomustavad jooned on mustad pidurisadulad Macanil ning punased Macan S-il ja GTS-il.

Porsche pinnakattega pidurid (PSCB).

Malmist piduriketaste ja keraamilise pinnakatte kombinatsioon on GTS-i tüüpiliste punaste pidurisadulate taustal mitte ainult kaunilt särav, vaid tagab ka eeskujuliku korrosioonikindluse ja piduritolmu oluliselt väiksema koguse.

Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB).

Soovi korral võite oma Macan S-i või Macan GTS-i varustada võidusõidus läbiproovitud keraamilise pidurisüsteemiga. Selle eeskujulik reaktsioon kindlustab lühikese pidurdusmaa. Lisaks korrosioonikindlusele on see lahendus ka 50% kergem kui sama suuruse ja konstruktsiooniga malmketaste korral, mis avaldab positiivset mõju sõidudünaamikale.

GTS

Loe lähemalt

Teravdab kõiki teie meeli – Macan GTS.

Mõni asi avaldab muljet kohe. Esimesel pilgul. Mõni aga mõjub veelgi tugevamalt. Võtab lausa hingest kinni. Meie Porsches aga viime kõike meid inspireerivat veelgi kaugemale. Et juhid tunneksid veelgi selgemalt kõike seda, mida nad niigi armastavad – Porsche juhtimise mõnu. Macan GTS ongi selle mõnu kehastus – rohkem seda, mida te armastate.

Ühest pilgust piisab – eriline välimus.

Rohkem värve! Erinevalt teistest mudelitest on esikaitseraua, tagakaitseraua ja SportDesign-lävekarbilaiendite elemendid kere värvi, esiosa keskel asuv spoiler mattmust – nagu kõigil GTS-mudelitel.

Emotsiooneäratav suutlikkus.

2,9-liitrine topeltturboga V6-mootor arendab 324 kW (440 hj) ja saavutab tippkiiruseks 272 km/h. 0–100 km/h spurdile kulub 4,3 sekundit. Seda suutlikkust tõstab esile põhivarustuses sisalduv sportlik väljalaskesüsteem, millest kostub ehedat, külmavärinaid tekitavat mootorihäält.

Toob teid teele lähemale – sportlik õhkvedrustus.

Põhivarustusse kuuluv uus sportlik õhkvedrustus koos kere kõrguse reguleerimise ja PASM-iga töötati välja spetsiaalselt Macan GTS-i tarbeks ning sellel on maksimaalse sõidunaudingu ja haardumise saavutamiseks optimeeritud ümberhäälestatud amortisaatorid. Macani ja Macan S-i lisavarustusse kuuluva õhkvedrustusega võrreldes on GTS-i õhkvedrustus 10 mm võrra madalam ja annab autole dünaamilise väljanägemise, ühendades teid veelgi tihedamalt teepinnaga.

Pakett GTS Sport.

Maksimaalne isikupära ja veelgi sihipärasem disain – need on uue GTS Sport-paketiga Macan GTS-i iseloomulikud jooned. Koos eksklusiivse kerevärviga – näiteks uus Python Green – pakuvad satiinmustad osad erakordseid rõhuasetusi, olgu siis näiteks tagakaitseraud või muljetavaldavad 21-tollised veljed GT Design koos sportrehvidega. Küljeliistud, nagu paljudki muud osad, on läikivmustad. Sisemusest võib leida GT-sportrooli, 18 suunas reguleeritavad adaptiivsed sportistmed koos mälupaketiga ja eesmistele peatugedele tikitud GTS-i logodega ning eelkõige hulgaliselt eksklusiivseid sportlikke materjale: süsinikkiud, Race-Tex ja laiendatud nahksisu avaldavad kindlasti muljet. Pilti täiendavad värvilised aktsendid, näiteks värvitoonis Python Green.

 

Muud GTS-i silmapaistvad eripärad.

21-tollised veljed.

Põhivarustuse uued 21-tollised veljed RS Spyder Design said inspiratsiooni Porsche samanimeliselt võistlusautolt. Kerged veljed püüavad pilku tänu oma satiinmustale, paljude kodaratega disainile.

GTS-i logoga küljeliistud.

Macani geenide lahutamatuks osaks olevad küljeliistud on Macan GTS-il satiinmustad. Läikivmust GTS-i logo ei lase neid millegi muuga segi ajada.

Porsche pinnakattega pidurid (PSCB) koos punaste pidurisadulatega.

Malmist piduriketaste ja keraamilise pinnakatte kombinatsioon on GTS-i tüüpiliste punaste pidurisadulate taustal mitte ainult kaunilt särav, vaid tagab ka eeskujuliku korrosioonikindluse ja piduritolmu oluliselt väiksema koguse.

Interjöör.

Uue Macan GTS-i interjöör paneb sportautohuvilise südame kiiremini lööma tänu põhivarustusse kuuluvale GTS-i nahapaketile. Nahka täiendab seal Race-Tex – mootorispordist pärit materjali kasutatakse pindadel, mida te tihti katsute. See on vastupidav ja äärmiselt hästi käega tunnetatav ehk ideaalne sportautosse.

18 suunas seadistatavad mälupaketiga adaptiivsed sportistmed.

Lisade sekka kuuluvatel Macan GTS-i adaptiivsetel sportistmetel on rohkem tuge pakkuvad kõrgendatud küljepolstrid, mis kuluvad marjaks ära just entusiastlikul sõidul. Eesmistele peatugedele on tikitud GTS-i logo ning istmete kesksiilud valmistatakse Race-Texist.

Soojendusega GT-sportrool.

GT-sportrooli mootorispordipäritolu reedavad pöidlatoed, keskkoha märgis ja ainulaadse disainiga kodarad. Käiguvahetuslabad on Dark Silver-värvitoonis.

Hinnakirjad ja kataloogid

Järgmised sammud

See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.

Broneerige proovisõitVõtke meiega ühendust  Porsche Finder