Kerimine võimalik

Valitud

Panamera

  • 258 - 232 g/km
  • 11,4 - 10,2 l/100km
  • 243 / 330; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
  • 270 km/h
Valitud

Panamera 4

  • 257 - 235 g/km
  • 11,3 - 10,4 l/100km
  • 243 / 330; 5400 - 6400 kW/hj, p/min
  • 268 km/h
Valitud

Panamera 4 E-Hybrid

  • 57 - 45 g/km
  • 2.5 - 2.0 l/100km
  • 340 / 462 kW/hj, p/min
  • 280 km/h
  • 24.4 - 22.6 kWh/100 km
Valitud

Panamera 4S

  • 256 - 234 g/km
  • 11.3 - 10.3 l/100km
  • 324 / 440; 5650 - 6600 kW/hj, p/min
  • 295 km/h
Valitud

Panamera 4S E-Hybrid

  • 64 - 51 g/km
  • 2.8 - 2.2 l/100km
  • 412 / 560 kW/hj, p/min
  • 298 km/h
  • 24.5 - 22.6 kWh/100 km
Valitud

Panamera GTS

  • 296 - 275 g/km
  • 13.1 - 12.1 l/100km
  • 353 / 480; 6500 kW/hj, p/min
  • 300 km/h
Valitud

Panamera Turbo S

  • 298 - 289 g/km
  • 13.2 - 12.8 l/100km
  • 463 / 630; 6.000 kW/hj, p/min
  • 315 km/h
Valitud

Panamera Turbo S E-Hybrid

  • 66 - 61 g/km
  • 2,9 - 2,7 l/100km
  • 515 / 700 kW/hj, p/min
  • 315 km/h
  • 24,6 - 24,0 kWh/100 km

Omadused

Panamera idee

Loe lähemalt

Kas visioon saab olla loogiline? Kas see saab üldse tõsi olla? Ilmselt mitte. Meie aga usume, et mida lennukam on algne idee, seda meelierutavam saab ka lõpptulemus. Sest siis on, mille eest võidelda. Just nii läks Panameraga. Sportauto neljale? Muljetavaldava suutlikkuse ja eeskujuliku mugavusega?
Porschele tüüpilise dünaamika ja samaaegse tõhususega? Paljud ütlesid, et pole võimalik. Teised ütlesid, et julge ettevõtmine.

Kolm kerekuju.

Panamera.

Nii Panamera, Panamera Executive kui ka Panamera Sport Turismo ei jäta kahtlust – nende siluett ja proportsioonid on vaieldamatult Porsche omad. Atleetlikud, voolujoonelised, selgete kontuuride ja jõuliste musklitega.
Pikk teljevahe, lühem esiülend ja pikem tagaülend tagavad juba iseenesest dünaamilise mulje. Autokülje silmatorkavad vormid loovad Porschele omase vööjoone ja kergustunde.

Panamera Executive.

Panamera Executive mudelid ühendavad sportliku sõidu ja mugava töötamise tagaistmetel. Kere on 15 cm võrra pikendatud, millest võidavad esmajoones tagaistujad.
Executive-mudelite iseloomulikuks välistunnuseks on hõbedased elemendid küljekarpide kohal. Esitiibadel paiknevad õhuavad on samuti kõrgläikiva hõbedase randiga.

Panamera Sport Turismo.

Fakt, et neli inimest saavad sportlikult ent samas mugavalt Panameras reisida on luksusautode klassis juba vana uudis. Sport Turismo põhivarustuse 4+1 istmeskeemiga saab Panamera sõidunaudingut kogeda ka viies reisija. Ehkki see koht pole mõeldud täismõõduliseks üksikistmeks, pakub see ometigi mõnusat võimalust veel ühe reisija kaasavõtmiseks lühematele sõitudele.
Et stiilne disain ja praktiline kasutamisväärtus pole teineteist välistavad omadused, näitab madala laadimiskünnisega tagaluuk, mis lubab Panamera Sport Turismos vedada ka muud peale igapäevaste esemete. Tänu eelkõige sportauto jaoks erakordselt mahukale, kuni 1384-liitrisele pakiruumile.

Põhiomadused.

Uue põlvkonna rehvid.

Uue seadistusega veermik ning uue põlvkonna 20- ja 21-tollised rehvid muudavad sõiduelamuse tuntavalt intensiivsemaks.

Juhiabisüsteemid.

Tänu mitmesugustele juhiabisüsteemidele on juhtimine turvalisem ja väsitab vähem. Ning Porsche Connect ühendab kõik Panamera mudelid tänaste – ja ka homsete – digitaalvõimalustega.

Porsche InnoDrive.

Näiteks Porsche InnoDrive lisab adaptiivsele püsikiirushoidikule täiendavaid uuenduslikke funktsioone ning muudab reisimise uue Panameraga veelgi sportlikumaks, mugavamaks, tõhusamaks ja turvalisemaks.

Esiklaasinäidik.

Esiklaasinäidik kuvab kogu asjassepuutuva sõidukiinfo otse teie vaatevälja, kuna ümberreastumise abisüsteem hoiatab vaatevälja pimealasse jäävate objektide eest. Sõidurajal püsimise abisüsteem koos liiklusmärkide tuvastamisega kuulub uue Panamera põhivarustusse ning toetab teid pikematel teekondadel.

Disain.

Ühe küsimuse esitasime endile juba varakult: kas sportlik sedaan peab ikka välja nägema nagu sedaan. Uus Panamera annab sellele küsimusele taas selgel häälel vastuse - ei! Kolm korda.
Panamerat luues järgisime alati oma teed, jäime truuks oma juurtele ning tõime ka luksussedaanide segmenti tüüpilisi Porsche geene. Uue Panameraga jätkame samal rajal endise sihikindlusega.

Interjöör.

Tüüpiline Porsche: sportauto läbimõeldud ergonoomika ja kaldus keskkonsool, tasasem armatuurlaud ja analoogtahhomeeter näidikuploki keskel. Uue põlvkonna rool koos juhtimiskontseptsiooniga Porsche Advanced Cockpit tagab kiire ligipääsu kõige olulisematele funktsioonidele.

Suutlikkus.

Vahet pole, kas istute roolis või reisijana ees või taga – Porsches peab iga sõit olema nagu sport, mitte nagu transport. Mugavalt, mitte hubaselt nunnutades.

Veermik

Loe lähemalt

Uute Panamera mudelite veermik saavutab sundimatult tasakaalu spordi ja mugavuse vahel, ning veelgi veenvamalt kui enne. Tänu põhjalikult revideeritud veermikusüsteemidele ning veelgi täpsemaks timmitud roolile ja uue põlvkonna rehvidele pakutakse rohkem nii sporti kui ka mugavust. Rohkem suutlikkust, kuid eelkõige rohkem mugavust, eriti just nõudlikumatel teedel. Täiustatud veermikutehnika, millest osa kuulub lisavarustusse, parandab sõiduomadusi veelgi. Näiteks kolmekambriline õhkvedrustus, Porsche dünaamiline sportlik veermikuhaldus (PDCC Sport) ja tagarattaroolimine. Integreeritud Porsche 4D-veermikuhaldus, mis analüüsib sõiduolusid keskselt kõigis kolmes mõõtmes, st pikikalde, põikkalde ja lengerduse osas, arvutab nende andmete põhjal välja optimaalsed parameetrid ja sünkroniseerib kõiki veermikusüsteeme reaalajas – neljandas mõõtmes. Eesmärk on optimeerida üldist suutlikkust ning muuta sportliku sõidu ja mugavuse vahele jääv ala võimalikult ulatuslikuks.

Tagarattaroolimine.

Lisavarustusse kuuluv tagarattaroolimine (põhivarustuses mudelitel Panamera 4S Executive, Panamera 4S E-Hybrid Executive, Panamera Turbo S ja Turbo S E-Hybrid) parendab nii suutlikkust kui ka manööverdusvõimet argioludes. Väikestel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega vastassuunas. See lühendab teljevahet virtuaalselt. Pöörderaadius väheneb, manööverdusvõime paraneb ja auto parkimine muutub tuntavalt lihtsamaks.

Suurtel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega samas suunas. Selline teljevahe virtuaalne pikendamine parandab sõidustabiilsust. Tagarattaroolimine näitab ilmekalt, et puudub vastuolu stabiilsuse ja manööverdusvõime või suutlikkuse ja igapäevase kasutusväärtuse vahel. Tulemuseks on parem sõiduturvalisus ja manööverdusvõime argiolukordades ning suutlikkuse tipu märkimisväärne tõus.

Pidurid.

Üle 70 aasta teeme tööd, et olla kiiremad. Isegi siis, kui jutt käib hoo mahavõtmisest. Seepärast ongi kõik mudelid – välja arvatud mudelid Panamera Turbo S ja Turbo S E-Hybrid – varustatud pidurisüsteemiga, kuhu kuuluvad kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad taga. Ühest tükist valmistatud sadulad on suletud. See teeb nad kergemaks, kuid samal ajal äärmiselt deformatsioonikindlaks. Pedaali käik on lühike, rakendumispunkt täpselt tunnetatav ja pidurdusmaa muljetavaldavalt lühike.

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB).

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on võidusõidus end õigustatud ning Panamera Turbo S ja Turbo S E-Hybrid saavad need põhivarustusena, kuna teistel mudelitel kuuluvad need lisade sekka. PCCB läbipuuritud keraamilised pidurikettad on sõltuvalt mudelist ees läbimõõduga kuni 420 mm ja taga kuni 410 mm ning tagavad veelgi vägevama pidurdusvõimsuse.

Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga.

Adrenaliin nupuvajutuse peale: Sport Chrono-pakett võimaldab veermikku, mootorit ja jõuülekannet veelgi sportlikumaks häälestada.
Sõidurežiimi lüliti koos Sport Response-nupuga asub roolirattal ning laseb valida nelja sõidurežiimi vahel: Normal, Sport, Sport Plus ja Individual – mis annab teie käsutusse veelgi isikupärasema sõidustiili.
Juba Sport-režiimis pakub Panamera paremat dünaamikat ja vahetumat juhitavust. Sport Plus-režiimis reageerib mootor veelgi erksamalt. Pöörete piiraja seadistus muutub järsemaks. Porsche aktiivvedrustus (PASM) ja Porsche dünaamiline sportlik veermikuhaldus (PDCC Sport) tagavad jäigemad amortisaatorid ja vahetuma roolimise. Adaptiivne õhkvedrustus laseb kere madalamale ja muutub jäigemaks. Tagarattaroolimine pakub veelgi stabiilsemat liikumist. Paketti kuulub samuti paigaltvõtusüsteem – optimaalseks kiirenduseks paigaltstardist.

Sport Response.

Režiimilüliti keskel asuva nupu vajutamine seadistab mootori ja jõuülekande nii, et veojõud vabaneks võimalikult kiiresti (näiteks möödasõidu tarvis). Ehk teisisõnu maksimaalselt erksaks umbes 20 sekundiks.

Mugavus

Loe lähemalt

Juhiistmel olles tunnete, et kõik on mõeldud teie ja teie järgmise sihtkoha jaoks. Ning võimalikult sportlikuks kohalejõudmiseks. Samal ajal valitseb tagaistmel sügav rahu. Tänu ruumile pere, sõprade või kolleegide jaoks. Ja veelgi tagapool? Seal on suur pakiruum laialt avaneva tagaluugi all. Tagaistmete allaklapitavad seljatoed võimaldavad autos vedada ka pikemaid esemeid. See ei pruugi olla tüüpiline sportautodele, aga on tüüpiline Panamerale.

Esiistmed.

Esiistmed pakuvad kõrgel tasemel mugavust ja tuge ka kiiretes kurvides ilma liikumisvabadust piiramata. Iste on elektriliselt reguleeritav piki- ja püstsuunas, samuti saab elektri jõul muuta istmepadja ja seljatoe kallet.
14 suunas elektriliselt reguleeritavad istmed võimaldavad täiendavalt istmepadja pikkust muuta ning pakuvad neljas suunas reguleeritavat nimmetuge nii juhile kui ka eesmisele kaasreisijale. Mälufunktsioon jätab meelde istmete, roolisamba ja mõlema küljepeegli asendi ning teised auto isikupärastatud seaded.
Adaptiivsed sportistmed (18 suunas elektriliselt reguleeritavad) pakuvad veelgi paremat külgtuge tänu istmepadja ja seljatoe kõrgematele külgedele. Elektriliselt reguleeritavad istmeküljed tagavad mugavuse pikkadel teekondadel ning täpselt parasjagu külgtuge kurvides.

Tagaistmed.

Põhiline eripära: tagaistmeid on kaks. Piisava jala- ja pearuumiga ning eeskujuliku külgtoega dünaamilise kurviläbimise puhuks, seejuures mugavust ohvriks toomata. Soovi korral saab tagaistmedki varustada elektriajamiga ning timmida sellega seljatoe kallet, istmepadja pikkust ja nimmetuge. Sõltuvalt varustusest on ka eesmise kaasreisija iste tagant reguleeritav.
Eesmiste adaptiivsete sportistmete puhul on tagaistmedki kujundatud sportistmetena ehk kõrgemate külgedega.
4+1 istmeskeem on Sport Turismo mudelitel põhivarustus, teistele Panameradele saadaval lisana. Sel puhul koosneb tagaiste kahest täismõõdus üksikistmest vasakul ja paremal ning panipaika asendavast keskmisest istmest.

Pakiruum.

Panamera ja Panamera Executive mudelite pakiruum annab teie käsutusse mudelist sõltuvalt kuni 495 liitrit mahtu (E-Hybrididel kuni 403 liitrit) ning Panamera Sport Turismodel kuni 515 liitrit.
Automaatselt avanev ja sulguv suur tagaluuk koos seadistatava avanemiskõrgusega kuulub kõigil mudelitel põhivarustusse. See avaneb ja sulgub mugavalt vaid ühe nupuvajutusega.

Panamera Executive.

Panamera Executive mudelite tagaistmed on põhivarustusena elektriajamiga, sinna juurde kuulub ka istmesoojendus ja tõstetud külgedega komfortpeatoed.
Executive-mudelile pakutakse lisavarustusena suurt tagumist keskkonsooli, mis sisaldab täiendavaid panipaiku, veel üht telefonilaegast, täiendavaid USB-liideseid ning 12 V ja 230 V pistikupesa.
Soovi korral saab koos keskkonsooliga tellida ka tagumised klapplauad. Kokkuklapituna on need suures keskkonsoolis peidus. Lahti käivad need sarnaselt lennuki klapplaudadele, samuti saab muuta nende kaugust istmest.

Esituled.

LED-esituled, sealhulgas Porsche dünaamiline valgustussüsteem (PDLS).

LED-esituled koos Porsche dünaamiline valgustussüsteemiga (PDLS), mis sisaldab valgusvihu ulatuse dünaamilist regulaatorit, dünaamilisi pöördetulesid ja kiirustundlikku esitulede valgusvihu regulaatorit, kuuluvad põhivarustusse mudelitel Panamera GTS, Turbo S ja Turbo S E-Hybrid ning on kõigile teistele Panameradele saadaval lisana. Sel viisil tagatakse parem valgustatus nii auto ees, külgedel kui ka kaugemal – kõik parema turvalisuse nimel.

Maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus).

Veelgi parema nähtavuse tagavad maatriksvalgusvihuga LED-esituled. Maatriksvalgusvihuga esituledes on kaugtuled pidevalt sisse lülitatud, kuid vajadusel deaktiveeritakse valgusvihu teatud segmendid. 84 eraldi juhitavat valgusdioodi saab olukorrast sõltuvalt reguleerida kas väljalülitamise või hämardamisega. Sõidukid teie ees või vastassuunavööndis jäetakse hämarusse, kuna nende vahel ja kõrval olevad alad on endiselt täielikult valgustatud. Vähe sellest, et tulesid valikuliselt hämardatakse vastutulijate pimestamise vältimiseks. Vahetult  „pimeduse“ kõrvale jäävat ala valgustatakse eredamalt, et paremini köita juhi visuaalset tähelepanu. Juhi pimestamist aitab vältida ka segmentide osaline hämardamine helkurmaterjalist liiklusmärkide korral. Maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus) – eredad, ühtlased, turvalised.

Helisüsteemid.

Helisüsteem BOSE Surround.

Helisüsteemil Bose Surround on 14 võimendikanalit. Summaarne väljundvõimsus on 710 vatti. 14 kõlari hulka kuulub ka eraldi bassikõlar, tagamaks kogu sagedusspektri tasakaalustatud ja loomutruud taasesitust. BOSE SoundTrue Enhancement Technology tagab veelgi parema helikvaliteedi ja -dünaamika pakitud helifailidele nagu MP3. Patenteeritud müratasandi AudioPilot mõõdab pidevalt välismüra taset sõidukis ning reguleerib automaatselt muusika taasesitust, et oleks tagatud ühtlane helipilt.

Helisüsteem Burmester 3D High-End Surround.

Palume vaikust, siit tuleb summaarne väljundvõimsus 1455 vatti. 21 eraldi reguleeritava signaaliga kõlarit, sealhulgas 400-vatise D-klassi digitaalvõimendiga madalsageduskõlar, kaheribaline kesksüsteem ja rohkem kui 2500 cm2 valjuhääldite koonuste kogupindala. Kõrgete sageduste lintkõlarid (air motion transformer ehk AMT) tagavad kõrgete helide eksimatult detailirikka, selge ja moonutusteta ning eeskujuliku nivoostabiilsusega taasesituse.

Porsche Connect. Teie digitaalne kaasreisija.

Kuidas suutlikkust veelgi tõsta. Õige lähenemisega. Ning Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) abil, mis sisaldab ka navigatsioonimoodulit ja Porsche Connecti. See annab teile igaks reisiks ja igaks sihtkohaks parima stardipositsiooni. Uute kasulike teenuste ja rakenduse Porsche Connect abil saate oma Porschega sünkroniseerida oma kalendri ja sihtkohad, kavandada teekondi reaalajas liiklusinfo baasil ning kasutada nutitelefoni muusikateenuseid. Teie Porsche hoolitseb reaalajas navigeerimise, informeerimise ja meelelahutuse eest. Navigatsiooni- ja infopakett aitab teil kohale jõuda kiiremini, sest kasutab teekonna kalkuleerimiseks värskeid veebipõhiseid kaarte. Hääljuhtimisliidest kasutades saate hõlpsasti otsida infot, näiteks ilmateadet oma sihtpunkti kohta, ning lasta endale ette lugeda värskemaid uudiseid majanduse, poliitika või spordi vallast.

Juhiabisüsteemid

Loe lähemalt

Juhiabisüsteemid.

Teate täpselt, mida tahate. Teil on selge siht silme ees. Ja soovite selle nimel anda kõik. Kuid olgem ausad: väikesest abist teel olles ei ütle te ikkagi ära.

Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.*

Porsche juhid tahavad ise sõita. Mida sportlikumalt, mugavamalt, tõhusamalt ja turvalisemalt, seda parem. Porsche InnoDrive toetab teid seejuures täiesti uuel viisil. Süsteem laiendab adaptiivset püsikiirushoidikut täiendavate uuenduslike funktsioonidega.
* Porsche InnoDrive abistab juhti süsteemi võimaluste piires. Juht peab oma sõidustiili pidevalt jälgima ja kahtluse korral sekkuma. Juhtimise saab suvalisel hetkel üle võtta piduri- või gaasipedaali vajutamisega. Porsche InnoDrive pole mõnes riigis saadaval.

See optimeerib teie kiirust juba ennetavalt. Täpsete navigatsiooniandmete ning kaamerate ja radarite saadud info abil teeb Porsche InnoDrive kindlaks teie teel olevad kiirusepiirangud ja tee eripärad nagu tõusud-langused või kurvid veel enne nendeni jõudmist ning muudab sellele vastavalt Panamera käiguvahetusstrateegiat ja liikumiskiirust. Nutikama ja tõhusama sõidu nimel.

Ummikus liiklemise abisüsteem.

Lisaks adaptiivsele kiirushoidikule kuulub Porsche InnoDrive’i koosseisu ka ummikus liiklemise abisüsteem. See vähendab juhile langevat koormust maanteele tekkinud liiklusummikute korral.
Kiirusel kuni umbes 60 km/h pöörab süsteem kergelt rooli, et sõidukit oma raja keskel hoida, hoiab pikivahet eesoleva sõidukiga ja järgneb eesliikujatele süsteemi võimaluste piires. Sel otstarbel jälgib ummikusõidu abisüsteem nii teekattemärgistust kui ka teisi liiklejaid. Hüved? Märksa pingevabam ja mugavam sõit pikkadel teekondadel.

Esiklaasinäidik.

Esiklaasinäidik kuulub Panamera Turbo S-i ja Turbo S E-Hybridi põhivarustusse ja on soovi korral saadaval ka kõigile teistele Panamera mudelitele. See võimaldab asjassepuutuvat sõiduinfot projitseerida värvilise kõrgekvaliteedilise kujutisena otse juhi vaatevälja. Juhile tundub, nagu asuks see kujutis umbes 2,3 meetrit temast eespool. Esiklaasinäidiku kujutise asukohta saab PCM-i kaudu liigutada juhi pikkusele ja isteasendile sobivasse paika. Näidiku jälgimine ei hajuta juhi tähelepanu ja võimaldab osutada rohkem tähelepanu eesolevale teele. Kuvatav info hõlmab sõidukiirust, mootori pöördeid, sissetulevaid telefonikõnesid ja navigatsiooni. Sõltuvalt sõiduki varustusest saab kuvada ka liiklusmärke, hoiatusi ja Sport Chrono infot. Kuvatavat infot saab vastavalt soovile isikupärastada.

Panamera GTS

Loe lähemalt

Uued Panamera GTS-mudelid.

Kui püüdlete kõrgete sihtide poole, peate olema pidevalt keskendunud. Koondama kokku oma tugevused. Keskenduma kõige olulisemale. Seda kõike kehastavad kolm tähte, mis koos Porsche nimega on muutunud vahetu, eheda sõidunaudingu kehastuseks. GTS.
Panamera GTS mudelite erakordne dünaamika paistab välja juba esimesel pilgul – eriti tänu kontrasteeruva musta värvi kasutamisele. Küljeakende raamid, külgmised õhuavad, logod sõiduki tagaosal ja sportliku väljalaskesüsteemi summutiotsad on kõik läikivmustad.

Satiinmustaga on viimistletud aga Sport Design-kujundusega esi- ja tagakaitseraud ning 20-tollised Panamera Design-kujundusega veljed. Exclusive Design-tagatuled ja iseloomulik valgusliist on samuti tumendatud. Soovi korral saab neile lisada ka musta pinnaga LED-maatriksesituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga.

Sportlikule välimusele annavad viimase lihvi GTS-i logod esiustel.
Panamera GTS-il ja Turbo S-il laieneb adaptiivne tagaspoiler pärast üleskerkimist, kindlustades tagasillale tõhusa survejõu tekitamise.* 
* Panamera GTS Sport Turismo on varustatud adaptiivse katusespoileriga.

Üks sportautoiseloomu rõhutav eriline omadus on 4,0-liitrise topeltturboga V8-mootori pöörete kasvades sujuvalt lisanduv võimsus, mis meenutab traditsiooniliste vabalt hingavate mootorite käitumist.  Puudub tänapäeva turbomootoritele iseloomulik tuntav suutlikkuse piir. Sellega sobib suurepäraselt kokku sportlik väljalaskesüsteem oma tummise V8 heliga. Sama kehtib 10 mm võrra madaldatud sportvedrustuse kohta, adaptiivne õhkvedrustus on seejuures saanud spetsiaalselt Panamera GTS mudelitele loodud seadistuse.

Ka Panamera GTS mudelite interjöör räägib nende spordisõbralikkusest. Musta naha ja Alcantara kombinatsioon, adaptiivsed sportistmed GTS-i logodega peatugedel, musta anodeeritud mattpinnaga ehisosad ja ukselävekatted on selle kinnituseks. Isegi GT-sportrooli kate ja laepolster on valmistatud Alcantarast.
Veel üheks Panamera GTS mudelite ainulaadseks võimaluseks on kahes kontrastvärvis lisade pakett. Sinna kuuluvad tepingud armatuurlaual, ukspolstritel, istmetel ja esiistmetevahelisel käetoel ning põrandamatid, mis on viimistletud Carmine Red või Crayon värvitoonis tepingutega. Sama värvi tepingud ehivad ka kõiki nelja GTS-i logoga peatuge. Nendega passivad hästi kokku Carmine Red või Crayon toonis turvavööd.

Panamera E-Hybrid

Loe lähemalt

Uued Panamera E-Hybrid mudelid.

Tipptasemel suutlikkus saab siin kokku mugavusega. Panamera E-Hybrid mudelid teevad reisimisest spordisündmuse, tööst puhta naudingu ja muudavad teie arusaamist hübriidtehnikast. Samuti teie argielu. Süsteemivõimsusega kuni 514 kW (700 hj). Kõlab hästi? Lugege edasi!

Kiirus, elektriseeritud.

Kõik Panamera E-Hybrid mudelid on saadaval kolmes kereversioonis: sportsedaan, Executive ja Sport Turismo. Baastasemeks on Panamera 4 E-Hybrid mudelid süsteemivõimsusega 340 kW (462 hj). Perekonna uuteks liikmeteks on Panamera 4S E-Hybrid mudelid süsteemivõimsusega 412 kW (560 hj). Ning tipu moodustavad Panamera Turbo S E-Hybrid mudelid, kus süsteemivõimsus on 514 kW (700 hj) ja maksimaalne pöördemoment 870 Nm.

Süsteemivõimsus saavutatakse sisepõlemismootori ja 100 kW (136 hj) arendava elektrimootori koostöös. Sisepõlemismootori võimsus ja pöördemoment kasvavad koos kiiruse kasvuga. Elektrimootori maksimaalne veojõud on aga saadaval kohe väikestel kiirustel. Tulemus: ennenägematu kiirendus paigaltstardist.