Kerimine võimalik
Taycan Sport Turismo

- 0 g/km
- 230 km/h
- 24,6 - 20,2 kWh/100 km
- 300 / 408 kW/hj
- 358 - 491 km
Taycan 4S Sport Turismo

- 0 g/km
- 250 km/h
- 24,6 - 20,4 kWh/100 km
- 390 / 530 kW/hj
- 358 - 497 km
Taycan GTS Sport Turismo

- 0 g/km
- 250 km/h
- 24,1 - 21,0 kWh/100 km
- 440 / 598 kW/hj
- 424 - 490 km
Taycan Turbo Sport Turismo

- 0 g/km
- 260 km/h
- 24,2 - 20,9 kWh/100 km
- 500 / 680 kW/hj
- 424 - 491 km
Taycan Turbo S Sport Turismo

- 0 g/km
- 260 km/h
- 24,0 - 22,5 kWh/100 km
- 560 / 761 kW/hj
- 430 - 458 km
Omadused
Taycani idee ja põhiomadused
Loe lähemalt
Taycan. Elektriseeritud hing.
Hing on paljude tahkudega. See on pidevas muutumises, avaldudes näiteks täielikku rahulolu väljendava naeratusena Porsche Taycani vaadates.
Kerekuju.
Taycan
Taycan kompromisse ei tee ja on täiuslik argisõiduk. Silmatorkavad proportsioonid, ajatu ja esimesel pilgul äratuntav disain. Avar interjöör ja kaks pakiruumi pakuvad kõiki mugavusi neljale inimesele.
Taycan 4 Cross Turismo
Taycan Cross Turismo sobib perfektselt teie elustiiliga tänu oma suuremale tagumisele pakiruumile ja avaramale interjöörile. Tema võimekust rõhutavad veelgi maastiku-disainipaketi iseloomulikud detailid.
Taycan Sport Turismo
Sportlik disain ja rohkelt ruumi. Kompromissitu dünaamika ja paindlik mitmekülgsus. Madal veermik ja erakordne mugavus. Uus Taycan Sport Turismo ühendab kahe elektriseeriva maailma parimad pooled.
Põhiomadused.
Sõiduulatus.
Taycani jaoks on isegi kauged sihtpunktid käeulatuses. Sõiduaku Performance Battery Plus tagab Taycanile 484-kilomeetrise sõiduulatuse WLTP-tsükli kohaselt. Nii väheneb vajadus peatuda ja akut laadida, võimaldades teil pingutuseta läbida pikki vahemaid.
800-voldine arhitektuur.
Porsche hing on suutlikkus. Igas mõttes. Taycan näitab, et isegi laadimisel: aku 800-voldine tööpinge tagab kuni 270-kilovatise laadimisvõimsuse. Optimaalsetes tingimustes1 saab Taycan Turbosse viie minutiga laadida kuni 100 kilomeetrit (WLTP) sõiduulatust ning auto on alati valmis selleks, millele juht mõtleb kogu päeva: sõitmiseks.
1 Optimaalsed tingimused: CCS-kiirlaadimispost võimsusega üle 270 kW ja tööpingega üle 850 V, aku temperatuur 30°C kuni 35°C, aku täituvus 5%.
Ajamikontseptsioon.
Üksikute ajamiosade koostöö tagab silmapaistvad suutlikkusnäitajad, nii tehniliselt kui ka emotsionaalselt. Overboost-funktsiooni ja paigaltvõtusüsteemiga saavutatakse kuni 560 kW (761 hj) ning kaks elektrimootorit kiirendavad Taycan Turbo S-i paigalt 100-kilomeetrise tunnikiiruseni 2,8 sekundiga. Tänu sellele saate kogeda paigaltstarti, mida muidu suudavad ainult niisugused supersportautod nagu 918 Spyder. Ning seda elamust saab nautida korduvalt, sest auto suudab kiirendada mitu korda järjest, kuni kiiruseni 260 km/h.
Dünaamiline katusejoon.
Me tunneme kohe, kui miski on hingele mõnus ja annab meile innustust. Taycani kaasakiskuv iseloom tuleb ilmsiks mõne hetkega – selle paljastavad tema voolujooneline, kuid siiski selgete kontuuridega siluett ja dünaamiline katusejoon. Tagaosa disainis püüavad pilku üle kogu auto laiuse ulatuv valgusliist ja ruumilise „klaasdisainiga“ PORSCHE logo. Olete juba piisavalt näinud? Kindlasti mitte.
Porsche Advanced Cockpit.
Kõige vapustavamaid elamusi ei unusta me ealeski. Taycani interjöör on samuti muljetavaldav. GT sportlik multifunktsionaalrool1 ja madal, sportlik isteasend muudavad eesseisva teekonna ihaldusväärseks juba enne selle algust. Porsche Advanced Cockpit oma uuendusliku nõgusa ekraaniga keskendub kaasaegsetele mugavustele ning on otsekui loodud elektriseeriva, igavesti kestva sõiduelamuse nautimiseks.
1 Koos Sport Chrono-paketiga, Taycan Turbo S-il ja Taycan Turbo S Cross Turismol põhivarustuses.
Disain
Loe lähemalt
Kolm autot, mis peegeldavad tulevikku, kuid näitavad kohe oma Porsche hinge. Taycan, Taycan Sport Turismo ja Taycan Cross Turismo köidavad teie tähelepanu isegi paigal seistes.
Taycani välisdisain.
Õhukardinad.
Külgmised õhuvõtuavad esirataste juures – niinimetatud õhukardinad – parandavad ka aerodünaamikat, juhtides õhku kardinatena üle esirataste ja vähendades sellega keeriste teket.
Neljaosalised LED-esituled.
Otse nende kohal asuvad sõiduki esiosa kõige silmapaistvamad elemendid: maatriksvalgusvihuga neljaosalised LED-esituled1, mis ühendavad endasse kõik valgustusfunktsioonid ja näivad otsekui teepinna kohal hõljuvat.
1 Saadaval lisavarustusena. Põhivarustus Taycan Turbol ja Taycan Turbo S-il.
Automaatselt väljaliikuvad uksekäepidemed.
Siluetti kujundab dünaamiline, sujuv vööjoon. Kerepinnast automaatselt väljaliikuvad uksekäepidemed avavad tee sõiduki sisemusse, kus ees ootavad madalal asuvad sportlikud istmed.
Panoraam-klaaskatus.
Katuseid on kahesuguseid. Esiteks reljeefne kergest alumiiniumist valmistatud katus, mille keskosas asuv süvend moodustab meile võidusõidust hästi tuntud vormi. Teiseks võimaluseks on mitteavatav klaasist panoraamkatus, mis loob interjööri erakordselt õhulise atmosfääri.
Tagaosa disain.
Tagaosa disainis püüavad pilku katkematult üle kogu auto laiuse ulatuv valgusliist ja ruumilise „klaasdisainiga“ PORSCHE logo. Nende kohal asub Porsche aktiivaerodünaamika (PAA) kolmejärguliselt avanev tagaspoiler.
Laadimine
Loe lähemalt
Tippkiirus. Isegi paigal seistes.
Laadimisaja ja sõiduulatuse poolest on Taycan kaheldamatult Porsche geenidega. Me nimelt usume, et sportauto peab alati olema sõiduvalmis ja seetõttu teeme kõik, et lihtne laadimine sobituks ladusalt teie argiellu. Teie ei peaks mõtlema muule, kui ainult järgmisele sihtkohale.
Laadimine kodus ja teel olles.
Me mõtleme mitte ainult tootest, vaid ka keskkonnast, kus seda kasutama hakatakse. Porsche on üks osalisi ülemaailmse laadimistaristu arendamisel näiteks kiirteede ääres. Seda nii oma lahendustega kui ka koostöös IONITY ja Electrify Americaga, kes on loonud laiaulatusliku kiirlaadimisvõrgu nii Euroopa, USA kui ka Kanada kiirteede äärde. Porsche Charging Service annab Porsche Taycani klientidele kolmeks aastaks tasuta ligipääsu teatud partnerite võrkudele ning seal soodustariifidega laadimise. Porsche Charging Service’i vahendusel pääseb ligi mitte ainult neile kiirlaadimisvõrkudele, vaid ka tuhandetele vahelduvvoolu-laadimisjaamadele. Siia lisanduvad tänu laadimisvõrgule Porsche Destination Charging veel avalikud vahelduvvoolulaadijad näiteks luksushotellides ja restoranides.
Laadijad.
Tavalisse elektrivõrku ühendatud Mobile Charger Plus on kõige tavalisem laadija. Soovi korral võite tellida laadija Mobile Charger Connect, millel on lisaks ka puutetundlik ekraan. Mobile Charger Connecti saab lisavarustusse kuuluva seinakinnituse abil paigaldada näiteks garaažiseinale. Porsche Connecti rakendus võimaldab teil vaadata järelejäänud laadimisaega või aku täituvust.
Kodune energiahaldus.
Et teie saaksite oma sõidukit kodus kiiresti ja hõlpsalt laadida, töötasime välja energiahaldussüsteemi Porsche Home Energy Manager. See on nutikas juhtseade, mis elektrikilpi paigaldatuna suhtleb pidevalt akulaadijaga. Nii on teie kodustele elektriseadmetele alati tagatud piisavalt võimsust, kuid samal ajal laetakse ka garaažis seisvat autot. See võimaldab ka enda päikesepaneelidega toodetud elektrienergiat sihipäraselt kasutada.
Porsche turbolaadimine.
Paljudes Porsche esindustes kasutatav Porsche turbolaadimine laiendab Porsche laadimisvõrku veelgi. Seal näiteks oma Taycan Turbot laadides saate optimaalsete tingimuste korral viie minutiga suurendada sõiduulatust kuni 100 km võrra (WLTP)1. Tänu autos asuvale 150 kW võimsusega alalisvoolulaadijale2 on mugavalt võimalik kasutada ka avalikke 400-voldiseid laadimisjaamu.
1 Optimaalsed tingimused: CCS-kiirlaadimispost võimsusega üle 270 kW ja tööpingega üle 850 V, aku temperatuur 30°C kuni 35°C, aku täituvus 5%.
2 Lisavarustus, saadavus on riigiti erinev.
Porsche sõiduulatuse haldur.
Peale selle saate pikkadel sõitudel kõigi asjassepuutuvate süsteemide täpseks navigatsiooniandmete abil kohandamiseks kasutada teatud riikides lisavarustusena pakutavat sõiduulatuse haldurit (Porsche Intelligent Range Manager), see aitab teil minimeerida sõiduaega, sealhulgas laadimispeatuste pikkust. Muuhulgas seadistatakse teie auto tippkiirus ja kliimaseade nii, et sõiduulatus oleks maksimaalne, mugavused aga optimaalsed ja suutlikkus võimalikest parim.
Porsche Charging Service.
Laadimisteenusega Porsche Charging Service on avalike laadimisjaamade kasutamine veelgi lihtsam: rakendused Charging by Porsche või Porsche Connect võimaldavad teil leida laadimisposte paljudes maades, käivitada laadimist ja tasuda oma arvet. Langeb ära vajadus end kohaliku teenusepakkuja juures eraldi registreerida. Laadimiste üle peetakse arvet teie Porsche ID konto kaudu. Hetkel kättesaadavaid laadimisvõimalusi saate tuvastada suvalisel hetkel oma Porsche kommunikatsioonikeskuse kaudu või rakendustega Charging by Porsche ja Porsche Connect.
Alati laetud, sõltumata kohast. Porsche Charge Map pakub ülevaadet kõigist laadimisjaamadest nii teie kodu lähedal kui ka reisil viibides. Valige lihtsalt oma soovitud sihtkoht ning meie näitame, kus te teel olles ja pärast kohalejõudmist oma autot mugavalt laadida saate.
Mugavus
Loe lähemalt
Ruumikus.
Taycan Sport Turismo pakub mugavat sõidukogemust ja rohkelt ruumi mitte ainult juhile ja reisijaile. Sama kehtib pakiruumide ja panipaikade kohta. Eesmist pakiruumi täiendab laiendatud tagumine pakiruum, mida saab 446 liitrilt1 suurendada tagaistmete seljatugesid alla klappides kuni 1212 liitrini1. Lisaks saab funktsionaalset kokkupandavat pakiruumikatet hõlpsasti panna hoiule tagaistmete taha ning pagasit mugavalt suure tagaluugi kaudu peale ja maha laadida.
1 Sõltuvalt auto teostusest võib olla ka väiksem.
Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.
Sisseehitatud Apple Musicuga voogedastusteenus.
Veel üks oluline asi on PCM-iga integreeritud Apple Music. Puudutage lihtsalt Apple Musicu ikooni ja saategi voogedastuse kaudu reklaamivabalt kuulata 70 miljonit laulu. Aga võite ka luua Apple Musicu lugudest omaenese virtuaalraadiojaama. Uue Taycani omanikud saavad kuni kuue kuu pikkuse Apple Musicu tasuta kasutusõiguse.1
1 Sõltuvalt riigist. Apple Musicu kasutamine on tasuline.
Voice Pilot.
Taycani tarvis laiendati Porsche Connecti uute uuenduslike teenustega. Hääljuhtimissüsteem Voice Pilot tunneb kutsungit „Hei, Porsche!“, mille peale käivitub loomuliku kõne tuvastamine. Auto reageerib sellistele ütlustele nagu „Mul on külm“ ning võimaldab vaheldumisi kasutada ka hääl- ja puutekäsklusi, näiteks osutada kohale kaardil ja öelda „Alusta navigeerimist!“
Funktsioonid tellimisel.
Porsche sõiduulatuse haldur.
Kiiremini, kaugemale, mugavamalt. Maksimaalne mugavus tänu marsruudipõhisele kõigi parameetrite optimeerimisele. Marsruudi põhjal reguleeritakse automaatselt näiteks kliimaseadme tööd ja tippkiirust, et teie saavutaksite maksimaalse võimaliku sõiduulatuse.
Power Steering Plus.
Porsche puhul tehakse kõike parema teelpüsivuse huvides, mis samal ajal lisab ka teie jaoks sõidunaudingut. Roolivõimendi Power Steering Plus annab siin oma osa. Selles kohandatakse roolisüsteemi seadistust vastavalt sõidukiirusele, nii väikestele kui ka suurtele kiirustele.
Porsche InnoDrive.
Siin on juhiabisüsteemid ühendatud sõidunaudinguga. Süsteem „teab“ eesootavaid liiklusmärke ja tee iseärasusi juba ette ning kohandab neile vastavalt ka sõidukiirust. Suunatule sisselülitamine on süsteemile signaal pööramiseks ning kiirust kahandatakse sellele vastavalt.
Sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem.
Püsi kindlalt kursil. Suurel kiirusel liikumisel hoiab pidev roolimisse sekkumine teie auto oma sõiduraja keskel. Auto pakub juhile oma abi ka väikestel kiirustel ummikus liikudes ning järgib ise teed.
Juhiabisüsteemid.
Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.
Porsche InnoDrive’i osaks oleva nutika püsikiirushoidiku vaateväli ulatub kuni kolme kilomeetri kaugusele. See ühendab radaritelt ja videosüsteemidelt pärit info navigatsioonisüsteemi andmetega ning nende põhjal teeb kindlaks kiirusepiirangud ja tee topograafilised iseärasused ammu enne seda, kui teie nendeni jõuate. Nii saab kiiruse ja käiguvahetusstrateegia sättida sobivaks valitud sõidurežiimile. Kõik vastavalt Porsche standarditele. Teile tähendab see rohkem sõidurõõmu ja tõhusust igalt läbitud meetrilt.
Sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem.
Veel üks Porsche InnoDrive’i funktsioone on sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem, kus on ühendatud automaatne pikivaheregulaator ja omal sõidurajal püsimise funktsioon. Süsteem jälgib eespool kulgevat liiklusvoolu ja sõiduraja pikimärgistust – enda võimaluste piires – ning hoiab sõidukit rooli kergelt pöörates oma raja keskel isegi tihedas liikluses. Pikkadel teekondadel on sõit niiviisi märksa pingevabam ja mugavam.
Ümberreastumise abisüsteem ja öönägemissüsteem.
Ümberreastumise abisüsteem näitab, kas mõni teine sõiduk asub teie vaatevälja pimealas, kui teie alustate ümberreastumist. Pimedas kasutab öönägemissüsteem juhi abistamiseks infrapunakaamerat, kuvades jalakäijaid ja metsloomi ekraanil esiletõstetud termokujutistena.
Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem.
Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem lubab teil autovõtme taskusse jätta, tuvastades automaatselt võtmesse salvestatud krüpteeritud koodi. Taycani saab mugavalt käivitada roolist vasakule jäävast nupust või lihtsalt käiku sisse lülitades.
Lähiümbruse ülevaade ja automaatparkimissüsteem.
Kui te eelistate seda, et Taycan pargib end ise ja teie jääte samal ajal autosse, võtab automaatparkimissüsteem üle teie Taycani roolimise, samuti manöövrid edasi- ja tagasisuunas. Lähiümbruse 3D-ülevaade annab teile optimaalse ettekujutuse ümberringi toimuvast, kui juhite ise autot parkimiskohale või sealt välja. Manööverdusabi süsteem, väljumishoiatus ja väljumismanöövri hoiatus tõstavad turvalisust veelgi.
Veebipõhine otsing.
Teie Taycan on kiire mitte ainult maanteel. Ta evib ka väga kiiret otsingumootorit. Internetist võite otsida sihtkohti, restorane või hotelle. Koos mitmesuguse lisainfoga nagu kasutajate hinnangud ja teenuste hinnad.
Navigatsioonisüsteem.
Tihedat liiklust esineb paljudel teedel, aga Porsche juhid saavad seda hõlpsasti vältida. Tänu reaalajas liiklusinfole muudetakse teie marsruuti viivitamatult ning kui eesseisval teel tekivad mingid viivitused, suunatakse teid ümbersõidule.
Laadimise planeerija.
Tõhus, eriti laadimisel. Plaanite pikemat sõitu? Laadimise planeerija arvutab välja optimaalse marsruudi, võttes arvesse aku hetkeseisu ja vajalikku laadimisaega. See tagab, et liigute alati kiireimal marsruudil, kuna planeerija valib võimalikult sujuva ja tõhusa reisimise tarvis välja kõige käepärasemad laadimisjaamad.
Rakendus Connect.
Kõik on kontrolli all. Soovite teda oma Taycani allesjäänud sõiduulatust? Tahete teada, kuidas edeneb laadimine? Või paika panna laadimise kestust? Või seadistada sisetemperatuuri? Kõike seda saate tänu vaistlikult kasutatavale Porsche Connecti rakendusele teha otse oma nutitelefonilt.
Taycan Sport Turismo
Loe lähemalt
Taycan Sport Turismo välisdisain.
Disainikontseptsioon.
Panamera Sport Turismost inspireeritud uus Taycan Sport Turismo viib viieukselise sportauto kontseptsiooni täiselektrilisse tulevikku. Taycan Sport Turismo kerel on suur tagaluuk, sellega koos aga ka Taycanilt tuttavad küljekarbid, teljevahe ja veermik.
Pakett SportDesign Carbon.
Lisavarustusena pakutav pakett SportDesign Carbon rõhutab atleetlikke vorme süsinikumustriliste detailidega kaitseraua alaosal ja lävekarbilaienditel, samuti sisaldab see GTS-ile mõeldud musta tagadifuusorit koos süsinikumustrilise külgmiste õhusuunajatega.
Tagaosale paigaldatud jalgrattahoidik.
Lisavarustusena saadaolev tagumine jalgrattahoidik kuni kolmele rattale laiendab võimalusi maale sõitmisel ning pakub aerodünaamika osas eeliseid võrreldes jalgrataste vedamisega katusel.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).
Porsche aktiivvedrustus (PASM) ja adaptiivne õhkvedrustus rõhutavad Taycan Sport Turismo madalat, sportautole tüüpilist väljanägemist. Aga mitte ainult. Mõlemad süsteemid lisavad ka praktilist kasutamisväärtust ja vähendavad energiatarvet tänu langenud õhutakistusele.
21-tollised valuveljed RS Spyder Design.
Veelgi dünaamilisem mulje: GTS-ile mõeldud satiinmusta viimistlusega 21-tollised valuveljed RS Spyder Design panevad muljetavaldava punkti Taycan GTS Sport Turismo isikupärasele stiilile.
Juhikoht.
Mehaanilised nupud on peaaegu kõik asendatud digitaalsetega. See annab interjöörile eriti korrastatud väljanägemise. Sama korrastatuse põhimõte kehtib ka ekraanide kohta, mida võib olla kuni neli – kasutamine on vaistlik ja hõlbus ega hajuta juhi tähelepanu.
16,8-tolline nõgus ekraan.
Paigutus on suunatud juhi vajadustele nagu Porsches ikka: näidikuplokk asub otse tähelepanu keskpunktis, koosneb 16,8-tollisest nõgusekraanist ning ümbritsevatest valgustuse ja veermiku funktsioonide Direct Touch Control-juhtpaneelidest.
Esiklaasinäidik.
Peale selle projitseerib lisavarustusse kuuluv esiklaasinäidik olulisema sõiduinfo otse juhi vaatevälja.
Lisavarustuses kompass.
Ja kui te vaatate Taycan Cross Turismos paremale, näete veel üht silmapaistvat analoogmõõteriista – lisana saab armatuurlaua varustada kompassi kuvaga.
Kommunikatsioonikeskus.
Porsche kommunikatsioonikeskus (Porsche Communication Management ehk PCM) koos veebipõhise navigatsioonisüsteemiga1 on heli-, navigatsiooni- ja sideteenuste keskne juhtimisseade. PCM-i 10,9-tollist armatuurlaua keskel asuvat ekraani saab eraldi konfigureerida, et tagada otsejuurdepääs kõige olulisematele funktsioonidele.
1 Vajalik Porsche Connecti olemasolu.
8,4-tolline juhtekraan keskkonsoolil.
See annab väljalülitatavate menüüde kaudu juurdepääsu navigatsioonisüsteemile, meediale, telefonile, seadistustele ja Apple CarPlayle. Samast saab avada ka pakiruume ja laadimisluuke, samuti jälgida laadimise kulgu ja aku olekut.
Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.